ponedeljek, 6. marec 2023

Pomlad prihaja

Moj blog je spet dolgo sameval.  Za izdelavo voščilnic mi motivacije ne zmanjka, za pisanje prispevkov pač. :-) Za tokratno objavo sem pripravila nekaj izdelkov, ki so nastali v zadnjem času. Arhiv neobjavljenih pa se pridno polni. 

Tokratna tema izziva v CRAFT-alnici je okrogla voščilnica za Dan žena. Šopek narcis sem izdelala za mamo.

Narcise sem izrezala iz belega akvarelnega papirja in cvetove senčila z dvema različnima rumenima odtenkoma distress blazinic, liste in stebla pa z dvema zelenima odtenkoma. Ozadje sem nasmušala. Tako dolgo se že nisem lotila smušanja, da sem kar pošteno pobrskala po spominu, kako to gre. :-) Vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki so Najlepši par.

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- CRAFT-alnica: Izziv #330 - OKROGLO

- Najlepši par: Galerija marec 2023 (krogi, valoviti krogi, narcise, mi imamo se fajn)

- The Flower Challenge: The Flower Challenge #78 Die Cuts or Stencils 

Knjižna kazala bodo za osmi marec dobile prijateljice. 

Prijavljam jih na naslednja izziva:

- Make My Monday Challenge Blog: #195 Tag It!  

- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge #669 Not A Card

Metuljev iz pomladne kolekcije Najlepši par se nikakor ne naveličam. :-)

Ozadje za obe voščilnici sem napacala z distresi in veliko vode. Eksperimentirala sem z velikim metuljem. Na zgornji voščilnici sem uporabila samo zunanji del metulja, na spodnji pa sem ga sestavila iz izrezanih koščkov. 

Voščilnico prijavljam na izziv AAA Birthday: Game #47  Stripes and/or Dots  

 

Še dve interaktivni voščilnici vam moram pokazati. Izdelala sem ju za super punci. 💕

Predvidevam, da bi prejemnica tudi brez puščice ugotovila, da je treba povleči za trakec, da se pokažejo še ostali motivi. 😀


Za konec pa še bele narcise, ki so že več kot mesec dni pri prejemnici.


Narcise prijavljam na izziv A Place To Start: MARCH 2023 - Anything Goes


Lep pozdrav do naslednjič. :-)


20 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, kako fantastične so vse po vrsti, polno krasnih idej!!

meg pravi ...

A stunning array of cards,thank you for joining in at MMM with your beautiful tags

Cardsbymaaike pravi ...

Gorgeous stripes and butterfly card. Thank you for playing at the AAA Birthday Card Challenges

Ne-Ja pravi ...

Sonja, fantastično si se igrala s Tininimi novostmi in naredila cel kup oh, ah in sploh hudih voščilnic :). Posodi še meni malo volje do pisanja objave, ker je očitno odšla na dopust ;).

*Urška* pravi ...

Tole pa je objava in pol. Toliko lepotičk na kupu, da se človek težko odloči, katera je najlepša.

Sheryl pravi ...

Your book tags are gorgeous and perfect for our 'Not A Card' challenge.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Janja pravi ...

Krasne in bogate pomladne voščilnice si nam pokazala. Meni so zelo všečni metulji. Lp

Klara pravi ...

Ooo kako so lepe! Meni pa najbolj primanjkuje časa, tako da tudi slik od voščilnic nimam:)...

JoAnn pravi ...

Beautiful cards and lovely tags with the butterflies and flowers. Thanks for sharing with us at Make My Monday.

Brenda in IN pravi ...

Wow, Sonja, this was worth the wait. These are stunning cards. The daffodils are so beautiful on both cards and I love the bookmarks. Your backgrounds on the butterfly cards are awesome. I love the soft colors and how they blend. Great group of cards.

AndrejaM pravi ...

Čudovito ustvarjannje. Krasna je tudi okrogla voščilnica, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Valerija pravi ...

Kako cvetoče in pomladno je na tvojem blogu. Krasni izdelki. Eden lepši od drugega. Čudovito!

Deekshita Jaideep pravi ...

Beautiful butterfly card with striking stripes in the background.Thank you for playing at the AAA Birthday Card Challenges - Deekshita (Papiershades)

Cvetoči travnik pravi ...

Hudo si pridna, pestro ustvarjanje in hvala za rožnato voščilnico- joj pa je res že več kot mesec od prejetja🙉, bo kmalu naslednja😉🤣🤣. Lp in objem Andreja

Andreja pravi ...

Čudovito okroglo voščilnico si naredila :-))
Sonja, vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Goga pravi ...

Čudovita okrogla voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. L p Goga

Hansi Brittain pravi ...

I love all of these! I particularly like the butterflies, both the one with the popped up wings and the inlaid one. Your backgrounds are lovely.

Viv pravi ...

Such beautiful creations here, l thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

Vicki Dutcher pravi ...

Amazing eye candy in this post! Love those yellow daffodils :) Thanks for joining in at AAA Birthday

Bonnie pravi ...

Beautiful spring cards, Sonja! It's so good to see you on your blog again! Congratulations on your win at The Flower Challenge!