torek, 29. november 2022

Zunaj in znotraj

Mislim, da bi po vsem ustvarjanju bilo treba spet kaj objaviti. Prehitro teče čas in v brlogecu je lepše, kot za računalnikom. :-) Z domačimi nalogami za MŠPU lepo napredujem. Edino tega ne vem, če mi bo uspelo izdelati škatlico in koledarček pred koncem male šole. Za enkrat so v prvem planu voščilnice. Nekaj mi jih še manjka (ja Mojca, organizacija...vem :-)).

Tokrat bo pisana objava. In ne bo samo prazničnih voščilnic. Najprej pa k domači nalogi, ki se tokrat glasi: Pogled od zunaj ali od znotraj. Vladka a veš, da neodločenim osebkom ne smeš dati izbire. :-) Ali eno ali drugo, drugače je zmeda. Kot pri meni. :-) Ker se nisem mogla odločiti, kateri pogled naj izdelam, sem naredila oba. Sicer mi je pa izdelovanje različnih voščilnic z enakimi motivi že od nekdaj zelo ljubo. Nadaljujem tradicijo Twofer izziva. :-)

Za pogled od zunaj sem uporabila postavitev, kot nam jo je pokazala Vladka in temno ozadje. Senčila sem z novo, belo blazinico. Ja, končno jo imam. Je ena izmed pridobitev zapravljanja v Rayherju pred skoraj dvema tednoma. Še dobro, da niso imeli vsega iz mojega nakupovalnega seznama. :-) Morda bi se kartica vžgala. :-) Ampak, ker tako redko pridem do tja, pač pošteno izkoristim priložnost. Veliko lepše in predvsem lažje je senčiti z blazinico, kot z belo tempero. Okno sem izrezala dvakrat, da sem dobila globino za pogled v notranjost dnevne sobe, kjer muc sedi na okenski polici in radovedno opazuje snežinke, zagleda pa psička in ga povabi k sebi, da se malo ogreje. Pogled v notranjosti je v kraft in beli kombinaciji, ki mi postaja vedno ljubša. Le kje sem jo našla!? :-) Vse izreze iz seta V toplem domu Najlepši par sem barvala z distressi. 

Voščilnici odlagam na poličko z domačimi nalogami v Malo šolo prazničnega ustvarjanja 10: Domača naloga - Pogled od zunaj ali od znotraj

Tukaj pa sta še vsaka posebej.

Voščilnico prijavljam na izziv 

- "Less is More": Challenge #478 - Outdoors


 

Dnevno sobo prijavljam na naslednje izzive:

- Just Us Girls: Challenge 360 - Photo Week 

 

- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge #659 - Christmas

- Fab 'n' Funky Challenges: Challenge #561- Christmas Animals

 

Čeprav imam skoraj celotno novo kolekcijo Najlepši par, vseeno z veseljem vzamem v roke starejše ustvarjalne pripomočke, saj so vsi motivi tako zelo lepi, da se jih ni moč naveličati. Plastična šablona smrečice je že eden izmed njih.


Prijavljam jo na izziv Christmas Card Throwdown: November Stash Challenge - Stencil


Spodnjo voščilnico sem izdelala na Veronikino željo. Ker ne ve, če se bo rodila punčka ali fantek, sem voščilnico izdelala v nevralnih barvah. Teh ljubkih žirafic se nikakor ne naveličam. In zelo lepi sta kot motiv za dobrodošlico dojenčku. 

Žirafici prijavljam na naslednja izziva:

- Najlepši par: Galerija meseca novembra (vsi ustvarjalni pripomočki, uporabljeni za izdelavo voščilnice, so Najlepši par)

- Krafty Chicks Challenges: Challenge #639 - All Occasions


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

16 komentarjev:

Klara pravi ...

Še dobro, da se nisi mogla odločiti, katero sceno bi izdelala in si obe, ker sta tako luštni:)! In super ti gre z izdelavo božičnih voščilnic, meni vsak dan (z)manjka vsaj nekaj ur :)...

Janja pravi ...

Po dolgem času sem ponovno prišla na obisk. Vidim, da pridno obiskuješ šolo pa tudi s prazničnimi voščilnicami si se dobro založila. Zelo luštna je tudi žirafa za dobrodošlico dojenčku. Lp

Kathyk pravi ...

What a lot of lovely makes

Kathyk

Chris pravi ...

Great use of these cute animal stamps to create these 2 gorgeous cards. Thank you for joining in with our ‘Christmas Animals’ Challenge at Fab’n’ Funky.
Chris
x

Sheryl pravi ...

A beautiful card.Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx

Brenda in IN pravi ...

What great views you made in the windows, Sonja. Your snow covered tree looks so festive. I love the idea of the giraffes welcoming the new baby and this is a darling card.

Helen pravi ...

Those giraffes are so cute!

Thanks for joining us at the Krafty Chicks Challenge.

Helen x
GDT

Carol pravi ...

These inside and out cards are terrific! Your colors and cute animal scenes are so realistic and fun!!! Who makes these stamps? Thanks for joining us this week at Just US Girls!!!!

oldpunca pravi ...

Dear Carol, thank you for your comment. I've used craft supplies from slovenian brand Najlepši par (https://www.najlepsi-par.si/trgovina/)

Fabiola pravi ...

élégante et clean, très jolie création Sonja, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

Ne-Ja pravi ...

Sonja,tvoj poged notri in na ven je fantastičen. Super si se poigrala z materialom in barvami. Seveda je hudo, ko imaš kakšno novo ustvarjalno dobrotico - jo je potrebno preizkusiti v tistem trenutku, ko jo uspeš prinesti v brlogec ;). Super si uporabila belo blazinico.

Lynne pravi ...

Your outdoors card for Less is More is wonderful. Thank you for sharing with us.

Rosmarie pravi ...

Beautiful Christmas cards and your baby card is just adorable! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

Valérie pravi ...

Aww your cards are all adorable. I love the blue one where you can see the little cat peeking out of the window. Thank you for sharing your beautiful creation at Less is More. Hugs, Valérie

Andreja pravi ...

Krasna je tvoja praznična voščilncia :-)) Lepo šablono si uporabila ❤️

Vladuška pravi ...

Tako lepo si izdelala oba pogleda in sem vesela, da si izdelala obe varianti. Neodločenost je včasih tudi super :))) Tudi ostalo si zelo lepo izdelala.