četrtek, 13. januar 2022

Veliko vsega

Skoraj polovica januarja je za nami. Praznično okrasje je pospravljeno. Vrata hladilnika se spet normalno zapirajo. Kilogrami, pridobljeni med prazniki, pa ostajajo. :-) Ta teden sem imela trden namen pospraviti brlogec, pa so me premamili nekateri izzivi. Mislim pa, da se bom tudi projekta pospravljanja morala lotiti v najkrajšem možnem času. Že zaradi tega, da naredim inventuro ustvarjalnih pripomočkov. :-) 

Tokrat vam bom pokazala več voščilnic, zato je najboljše, da kar začnem.

Na izzivu CAS Watercolor me je navdušila tehnika "ohlapnega" akvarelnega barvanja ali Loose Watercolor Technique. Na ta način pobarvani izdelki so res prave umetnine in kar strah me je bilo lotiti se barvanja. Upam, da mi je vsaj delno uspelo. Če nič drugega, je bilo super zabavno. :-)





Orhidejo Najlepšega para sem odtisnila na mixed media papir in vroče embosirala z belim prahcem. Cvet in ozadje sem najprej razmočila z vodo, potem pa s čopičem nanašala barvo. Barve so se krasno prelivale. Ko se je barva posušila, sem sredino izrezala z okroglo šablono in prilepila na črno moss gumo, celoten izrez pa na predhodno s čno blazinico odtisnjen cvet. Na koncu sem dodala še nekaj luskic.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CAS Mix Up Card Challenge: January 2022 - Loose Watercolouring (stamping, die cutting, loose watercolouring, spotlight technique, hot embossing, sequins)

- Najlepši par: Galerija meseca januarja (okrašeni pravokotniki, orhideja, kreativni krogi, za posebno osebo)

- Moving Along With The Times:  Challenge 138 for January - Lady - Girl

Ker mi je bilo škoda zavreči ostanek papirja, sem izdelala še eno voščilnico. Tokrat negativ prejšnje.

Papir sem ob vsem "mučenju" že malo poškodovala. Da sem popravila udrtine, ki so nastale pri tem, sem ga suho embosirala s plastično mrežico. Super površina je nastala.  Na spodnji fotografiji sta pozirali obe voščilnici.

Naslednja voščilnica je praznična. Za naslednje leto. :-)


Na akvarelni papir sem z zlatim prahcem vroče embosirala veliko snežinko Najlepšega para. Na sredino sem zalepila snežinko izrezano iz srebrnega papirja. Čudovito se ujemata, čeprav sta iz različnih kolekcij. Dodala sem še napis, ki je prav tako izrezan iz srebrnega papirja. Fotografiranje zlatega in srebrnega leska pa ne znam, pa če se še tako trudim. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive: 

- CAS Christmas Card Challenge: January 2022 - Silver and Gold

 

- Make My Monday Challenge Blog: #165 Snowflakes

- Bastel Traum: #108 Einfache Karte - Clean and Simple (CAS)

 

Sledi voščilnica z magnolijo  v monokromatski tehnik.


Ta cvet magnolije je čudovit in enostaven za pobarvati. In vse premalokrat se spomnim nanj. Cvet sem akvarelno pobarvala, izrezala in s 3d blazinico prilepila na ozadje, ki sem ga predhodno okrasila s štampiljko za ozadje in vejicama magnolije. Vsi elementi so odtisnjeni in  pobarvani z distress blazinico fired brick. 

Voščilnico prijavljam na izziv The Flower Challenge #64 - Monochrome

Zadnja za tokratno objavo pa je poročna voščilnica. 


Osnova voščilnice je potiskan papir. Nanj sem zalepila belo ozadje z okroglim izrezom. Ptički sta "oblečeni" kot poročni par in prilepljeni na cvetoče ozadje. Dodala sem še zlata prstana in zlat napis. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- CRAFT-alnica: Izziv #302 - NOV ZAČETEK

- Time OUT Challenges: Challenge 205 -  in love


Vsi ustvarjalni pripomočki na izdelkih iz te objave (razen prstanov na poročni voščilnici) so Najlepši par. 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

28 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O kako lepi izdelki in Sonja vse pohvale za barvanje. Super so vse voščilnice, od prve do zadnje. Vse dobro. Tamara

Aileen pravi ...

Absolutely stunning creation, love your design and the wonderful colouring. Thank you so much for joining us at The Flower Challenge DT Aileen

Ne-Ja pravi ...

Sploh ne vem kje naj začnem... Orhideja v obeh verzijah mi je TOP, magnolija svetovno pobarvana, poročna tako zaljubljeno cart in snežinka drzna v zlato-srebrni kombinaciji :). Sedi 5 +! :) :) :)

Aleksandra pravi ...

n
Navdušena nad vsemi prikazanimi! Pozdravček Aleksandra

Viv pravi ...

Beautiful selection of cards here Sonja, thanks for sharing one with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

Valentina B pravi ...

Ljuba Sonja,
oh koliko časa je že minilo, kar sem nazadnje pokukaka na tvoj blog. Predolgo! Tako kot praviš toliko se je dogajalo, da prav pogrešam druženja na blogu, še posebej pa tista v živo.
Tvoja orhideja ima še vedno poseben prostor v moji zbirki rojstnodnevnih voščil in takoj ko sem ugledala novo orhidejo v tej pravljični tehniki, sem rekla, da se ustavim pri tebi. Namreč, kolikor vidim v tvoj brlog še vedno ni prispela rezalna šablona orhideje kajne? Se spomim, da sem sama iskala štampiljko ti pa šablono, drži?
Čudovita je vsaka posebej od tvojih voščilnic. Orhideja je fantastična in super ideja za različne monokromatske kombinacije. Bleščeča praznična pa bo lepo začela polnit novo škatlo s prazničnimi in še ljubka ter zaljubljena poročna. Čudovito!

Brenda in IN pravi ...

Wow, you have been a busy gal. These are delightful and a great way to start the year with a lovely batch of cards. I like that you got two cards from the orchid and the magnolia card is beautiful. Sweet love birds and your silver and gold snowflake is awesome.

Valerija pravi ...

Uau, tukaj je pa res veliko vsega. Veliko, a vsaka drugačna in vsaka nekaj posebnega... kljub vsemu pa imajo nekaj skupnega... Vse so zares čudovite! Mene pa se je najbolj dotaknila poročna. Tako ljubka, tako posebna in tako super... moški v črni obleki, ženska v beli, kot se šika... Navdušena! Si moram zapomniti idejo...

Bonnie pravi ...

Wow, Sonja! Four gorgeous cards! I love the painted orchids in the beautiful pink color! The colors blended so beautifully! A great idea to use the negative of the cut out for another beautiful card! The silver and gold snowflake is gorgeous and I know how hard it is to get a good photo! Finally your wedding birds are so clever and pretty with the pair of wedding rings!

Julia Aston pravi ...

So many pretty cards here Sonja! Your gold embossed ornate snow flake is so pretty with the silver sentiment! thanks for joining us at CAS Christmas this month! Julia xx

Moje drobtinice23 pravi ...

Noro, koliko fantastični izdelkov si nam tokrat pokazala. Sploh ne vem, katerega naj posebej izpostavim, ko pa so vsi tok kreativno dodelani!!! Prav vsi so mi všeč 💜💜💜

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa nabirek super izdelkov. Prav vsak posebej je lep in toliko različnih tehnik si uporabila. Magnolijo si odlično sestavila, da o barvanju ne govorim. Očarala me je pa tudi poročna, top je. Pozdravček in objem Andreja

Darnell pravi ...

Wow, Sonja, thank you so much for this incredible array of inspiration! I love all your designs and your painting and photography are fabulous! My favorite is the last one - so romantic!! Hugs, Darnell

Linda pravi ...

So many lovely creations. The snowflake in gold and silver is so beautiful. Thanks for joining us at CAS Christmas.

Claire pravi ...

On my lots of loveliness, my favourite is the orchid... It's so dainty and pretty, loving the spotlight and the different levels. Super creative cards Sonja x

Kim Heggins pravi ...

This is so beautiful! What a fabulous idea. Thank you so much for taking the time to play at Time Out.

Loll pravi ...

Beautiful collection of cards Sonja!! LOVE your loose wattercolouring of the beautiful orchids. What a cool design with the die-cut scalloped edged circle. Both the positive and negative of the same design make gorgeous cards. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up.

And then you have another amazing card with a silver and gold snowflake. So pretty! Thanks for sharing with us at CAS Christmas.

Gorgeous monochromic card and a sweet love card to finish. Your cards are so creative! xx

Nataša pravi ...

Prav vse so prekrasne. Barvanje tvoje pa je vrhunsko <3

*Urška* pravi ...

Ko zagledam tvojo objavo vem, da si spet pripravila pravi šopek prekrasnih izdelkov. Nobene ne bom posebej izpostavljala saj so mi vse edinstveno unikatne.

Christine Alexander pravi ...

Beautiful embossed snowflake, thanks for joining us at CAS Christmas :)

moi pravi ...

O, si bila pridna in naredila kup lepih voščilnic. Same zanimive tehnike. Pospravljanje bo že še počakalo.

Sue Jackson pravi ...

All the cards are gorgeous, including the clean snowflake card. The gold embossing does show up on your photo. I really like the cross-stitch border. thanks for joining us at Make My Monday challenges. Hope to see you in the gallery again soon.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Klara pravi ...

Uau, same lepotičke si naredila: rdeča je prav čudovita, poročna s ptički pa tako ljubka... In hvala, da sodeluješ na izzivu v CRAFTalnici, kjer sem gostja.

My Paper Epiphany pravi ...

Wow lots of amazing cards! Your orchid card is beautifully coloured and a unique design! Thanks so much for joining the fun at CAS Mix Up:)

Goga pravi ...

Zelo lepe voščilnice. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

Nonni pravi ...

Wow, your post is filled with inspiring, beautiful crds! Your card for us at Time Out is totally cute, I love the "love birds" and the design of the card. Thank you for joining us at Time Out and do not miss our new Inspired by Words challenge!

Andreja pravi ...

Čudovita poročna voščilnica :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️