nedelja, 18. julij 2021

Pavs in WC papir

Po dolgem času sem se spet lotila novih tehnik pri ustvarjanju. Veliko vsega sem že poskusila in veliko vsega še bom, saj vsak dan znova spoznavam, da pri ustvarjanju ni nobenih omejitev. In da je različnih tehnik nebroj. Pri CAS Mix Up izzivu ta mesec barvajo pavs papir z alkoholnimi inki. Zanimivo in vredno preizkusiti. Malo me je skrbelo, kako zelo se bo pavs zvijal. Pa sem se spomnila, da lahko pavs z lepilnim trakom prilepim na leseno deščico. Izkušnje. :-) Vzorec, ki je nastal z mešanjem rumenega in rdečega inka mi je bil zelo všeč. Pri lepljenju tako pobarvanega pavsa pa veljajo enaka pravila, kot pri pavsu nasploh. 

Do sem torej vse lepo in prav. Sedaj pa pridemo v fazo kompliciranja. :-) Torej, kako vkomponirati  košček pobarvanega pavsa v voščilnico, da se vidi čim več vzorca,  da se barve ne tepejo med seboj in da motiv ni "kar nekaj". :-) Upam, da mi je s kombiniranjem ustvarjalnih pripomočkov Najlepšega para in Cottage Cutz uspelo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CAS Mix Up Card Challenge: July 2021 - Alcohol Inks on Vellum (alcohol inks on vellum, die cutting, stamping, heat embossing)

- Najlepši par: Galerija meseca julija - 4 (okrašeni pravokotniki, kreativni ovali, voščila za vse priložnosti)

- NBUS: NBUS #28 (die cut Songbirds by Cottage Cutz)

Ta košček papirja mi je še ostal. :-)

Druga nova tehnika pa je, verjeli ali ne, ustvarjanje z WC papirjem. O tem sem že slišala, nisem pa še poskusila. Ker pa na CRAFT-alnici tokrat želijo videti, kakšen WC papir uporabljamo pri naši hiši, sem se lotila izziva. :-) Všeč mi je bila ideja z embosirno srajčko. Testirala sem tako WC papir, kot papirnato brisačo. Za voščilnico pa sem uporabila embosirano papirnato brisačo. 

Iz potiskanega papirja sem izrezala ozadje, z romantičnim pravokotnikom izrezala odprtino in spodaj zalepila papirnato brisačko, embosirano s srajčko s cvetličnim vzorcem.  Dodala sem še nekaj rumenih luskic izrezanih s šablonami Najlepšega para iz seta Kozarec tresočka in voščilo na vrvici.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #290 - WC PAPIR

- AAA Birthday: Game #27 - Use An Embossing Folder

- Najlepši par: Poletna galerija (kozarec tresočka)

Tole so testna ozadja. Upam, da mi jih uspe tudi porabiti.

Spet bo vroče. Pazite nase!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)


15 komentarjev:

Klara pravi ...

Vidim, da slabo vreme dobro vpliva na tvoje ustvarjanje :)! Oranžna je top, krasne barve in postavitev in vse! Ozadja z wc papirjem pa prav tako izgledajo super, v vseh odtenkih!

Valerija pravi ...

Tvoje ozadje na pavs papirju je fantastično in super si ga uspela uporabiti na voščilnici. Odlična tudi uporaba wc papirja. Bravo!

Zvonka pravi ...

Sonja, zelo mi je všeč pobarvan pavs papir, mi deluje kot svila in leo si skombinirala z motivom. Wc papir si pa tudi zelo dobro uporabila in še veliko boš lahko ustvarjala z njim. Pozdravček k tebi.

AndrejaM pravi ...

Ooo, fantastičen eksperiment! Tvoja testna ozadja bodo zagotovo prišla na vrsto! Voščilnica z belim WC papirjem je čudovita! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Brenda in IN pravi ...

The yellow and red AI made a stunning card, Sonja. The gold cottage cut is just gorgeous. What a fun card made from a paper towel. Then using wallpaper is genius.

Claire pravi ...

That's a super technique and a stunning card, the colours are so vibrant making the perfect partner for the gold die cut x

Jane pravi ...

Oh your card is so very beautiful! Love the burnished bronze effect. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

Bonnie pravi ...

Your alcohol inked vellum is gorgeous, Sonja! I love the colors and pattern! The gold die cut birds and oval are so pretty with it and so beautifully framed! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up! I also love your paper towel/toilet paper embossing! Such a pretty floral pattern and you have lots more to play with!

Pip Lewer pravi ...

Isn't it great we an just use what we have around the house...paper towels and toilet paper. The paper towel gave you a fantastic embossed image. Wonderful card. So glad you joined us this month at AAA Birthday.

conil pravi ...

Those shiny gold birds are lovely on your pretty alcohol inked vellum panel. Really like how you framed the vignette you created. Thank you so much for adding it to the CAS Mix Up gallery.

Nena pravi ...

Čudovito kot vedno ❤️

Loll pravi ...

Two amazing cards Sonja! LOVE the colours of your alcohol inks on vellum. So gorgeous with the scalloped oval and beautiful gold birds on a branch die. Great work and glad you had fun trying this technique! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

Your paper towel card is gorgeous with the embossing and beautiful woodgrain background. It's amazing how much dept of embossing you get with paper towels and toilet paper. xx

Goga pravi ...

Draga Sonja, tale lepotica pa krasi mojo polico nad ustvarjalno mizo. Hvala ti zanjo. Čudovita je in hvala tudi, da si se nam z njo pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Tina Z. pravi ...

Vau, kakšne barve na pavsu! Super si si tole zamislila.
In kakšna galerija nove tehnike, čudovite vse.

Andreja pravi ...

ooo kako super si uporabila WC papir in naredila krasne vzorčke :-)) In nastalo bo še veliko lepih voščilnic kot ta tokrat!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️