nedelja, 20. junij 2021

Vroče je :-)

Poletje je udarilo s polno močjo. Uživam v senci s knjigo. Občasno se sprehodim po vrtu, od enega grma z zrelim sadjem do drugega. Računalnika pa se izogibam, kolikor se le da. :-) Zamujam z objavami in komentarji. 

Za tokratno objavo sem pripravila tri voščilnice. Dve sta čisto sveži od danes, ena pa je nastala že pred časom. 

Gladiole za rojstni dan


Čudovit motiv gladiol od Cottage Cutz sem pred časom dobila od prijateljice. Uporabila sem ga prvič.  Odtisnila sem ga na akvarelni papir, pobarvala z distressi in izrezala s pripadajočo šablono. Belo ozadje sem embosirala z rezalno šablono elagantni trakovi Najlepšega para, voščilo pa izrezala iz papirja, ki sem ga predhodno pobarvala z isto barvo, kot so cvetovi gladiol. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- The Flower Challenge #57 CAS

- NBUS Challenge #27 (Never befor used Gladiolus Flower - CCS-006)

- AAA Birthday: Game #26 - Flowers

- Simon Monday Challenge Blog: Simon Says: Beautiful Blooms

Spodbudnica


Ozadje sem pobarvala z distressi v akvarelni tehniki. Ko se je posušilo, sem s pomočjo stencilke Najlepšega para z belim prahcem vroče embosirala oblake. Odtisnila sem napis in prilepila zmaja, ki sem ga pobarvala z distressi v akvarelni tehniki. Vse skupaj sem zalepila na osnovo, pobarvano z modrim distressom. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- CAS Mix Up June Watercolour Challenge: Flight

- Najlepši par: Galerija meseca junija (pravokotniki s šivi, valoviti pravokotniki, plastična šablona pomladni dan, ki je ni več na zalogi, mačje navihanke, sanje)

 

Moška voščilnica 


Ta voščilnica pa že od lanskega decembra čaka na objavo. Izdelala sem jo za sodelavca, ki uživa v plovbi po morju s svojim čolnom. Tokrat ni ujel rib, pač pa se je trdno zasidral na svojih prvih 50 let. :-) Ozadje sem senčila z distressi in pošpricala z vodo. Sončni žarki, ki prodirajo v vodo so izdelani s pomočjo stencilke in bele blazinice. Ribi in zelenje sem odtisnila in pobarvala z barvnimi gel pisali. Sidro in voščilo sem izrezala iz črnega kartona prelepljenega s prozornim lepilnim trakom. Ime sem izrezala iz kartona, na katerem sem trenirala vse mogoče in nemogoče tehnike barvanja (sodelavec je v službi vodil oddelek za barvanje). 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica: Izziv #288 - GREMO NA MORJE

- Double "D" Challenges: Signs of Summer 

- Challenge up your life: Challenge #136: Unter Wasser - Under Watter  

- Scrapping4fun Challenges: Challenge 194 - Anything Goes with an Animal 

 

Pazite nase, pijte veliko tekočine in uživajte v poletju!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)




23 komentarjev:

Bonnie pravi ...

Three fantastic cards, Sonja! Love your pink glads! They were my grandfather's favorite flower so they hold special memories for me. Using a kite for the Flight challenge is a brilliant idea and I love how it looks in the fantastic sky! An awesome masculine card too! Love the sun rays, fish and anchor!

Ne-Ja pravi ...

Sonja, doborodošla v klubu "ne tikam računalnika če ni nujno potrebno". Komentiram od zadaj naprej - morje za abrahamovca je svetovno. Tako lepo si se poigrala z minimalističnem ozadjem in sidrom v katerega se je ujela 50-ka...Vsekakor huda ideja za moško voščilnico :). Spodbudnica z ozadjem v tvojem stilu in gladiole pa so tako lep CAS - dnaes si nas razvajala s samimi lepotičkami :). Uživaj v dobri knjigi še zame, na mojih se nabira prah :(...

Klara pravi ...

No, kljub vsemu lepo, da si si vzela malo časa in se pohladila pri računalniku:)! Same lepotičke si pokazala, čeprav imam sama ob gladiolah vedno kar cmok v grlu- na vrtu sem jih vsako leto zmetala ven vsaj za en lonec čebulic, pa jih je kljub temu vsako leto več:). Tista z zmajem pa zmaga:)! Uživaj na vrtu!

Claire pravi ...

Super trio of different but equally unique cards. Cute little clouds making a great background for the kite. Of course I love your CAS flower card and what a fun masculine card, I bet he was thrilled to receive a sea themed birthday card... enjoy reading in the shade, that's my favourite thing to do in Summer :) x

Tina Z. pravi ...

vse so čudovite, sploh pa zmaj in gladiole!

Donna Ellis pravi ...

Two beautiful creations! They are wonderful! hugs, de

Loll pravi ...

Three fabulous cards Sonja! The gladious are so pretty in pink. Love the design of your card. Thanks for joining us at The Flower Challenge. Your second card is so sweet with the soft blue sky with clouds and your kite in pastel colours. What a great way to show flight! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! And your third card is beautiful with the gorgeous shades of blue. Fun 50th birthday card. Great work Sonja! xx

*Urška* pravi ...

Ooo,ena je lepša od druge.Pri zadnji pa sem več kot navdušena nad napisom,ki prikzuje vrvico.

HilaryJane pravi ...

What a wonderful collection of cards. Thank you so much for sharing the second one with us at CAS Mix Up this month. Your water coloured sky is fantastic xx

Viv pravi ...

Lovely cards Sonja! And your kite is a great interpretation of my 'Flight' theme over at CAS Mix Up! Thanks for sharing!

Jane pravi ...

Such a pretty card, love the pinks. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

Roberta Cercato pravi ...

Hello!
I love your project!
Thanks for joining us, I hope to see you in the challenges too!
Roberta DT Scrapping4funChallenges

Diane pravi ...

Pretty summery cards! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

TK pravi ...

3 terrific cards, and I especially love your "flight" kite card!

Moje drobtinice23 pravi ...

Sonja, seveda so vsa tvoja ozadja zame čista poezija. Tokrat me je očaralo ozadje z zmajem. Fantastično nebo z oblački ni lepšega.
Tudi ideja napis s sidrom mi je zelo všeč.
Uporaba elegantnih trakov zelo domiselno.
Le naj se nabira prah na računalniku, ti samo uživaj v svojem vrtičku in dobri knjigi.
Pošiljam ti en veeeelik 🤗.

Darlene pravi ...

Beautiful cards! LOVE the anchor card and how the sun rays are coming through the water! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Signs of Summer’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Linda W. (ScrappinBari) pravi ...

Three fabulous cards, Sonja! Just love the sweet floral image, kite in the sky, and underwater scene!!

Valerija pravi ...

Vse voščilnice so prekrasne. A v tem trenutku, ko mi je tako vroče, bi se z veseljem ohladila v tvojih morskih globinah... Fantastično ustvarjanje!

Andreja pravi ...

ooo kako luštna voščilnica in krasna scena iz globin morja :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Majda pravi ...

Te čisto razumem Sonja, sama sem popolnoma na istem ;-)
Še sreča za voščilnice, kot je tvoja morska, ki prijetno ohladijo in me popeljejo na morje ... še malo :-)
Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem tokratna gostja.
Lepo bodi, Majda

Pip Lewer pravi ...

I love the flower image you’ve used…super pretty. So glad you joined us at AAA Birthday this month.

Goga pravi ...

Zelo lepo si spet ustvarjala. Krasen venček za različne priložnosti je to.
Tudi jaz se izogibam vročini, knjiga kakšen sladoled ali radler mi tudi delajo družbo.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

Cara pravi ...

Your floral card is so pretty, love the embossing behind the flowers. Thanks for joining us this month at The Flower Challenge, hope to see you next month too. Cara DT x