nedelja, 18. april 2021

Za CAS izzive

Danes dopoldne sem bila v brlogecu z namenom narediti dve voščilnici, ki sta me že dolgo mikali. Po celem tednu drugačnega ustvarjanja se je resnično prileglo spet vzeti v roke papirčke. :-) Moj dragi si je omislil nadstrešek pri drvarnici. Da bodo drva pod streho, saj je v tako imenovani drvarnici spravljeno vse drugo, za drva pa je zmanjkalo prostora. :-) Z bratrancem sta delala nadstrešek, jaz pa sem bila zadolžena za pomožna dela.

Dovolj za uvod, gremo ustvarjat. :-) Najprej vam pokažem spodbudnico v paper piecing tehniki. In sicer paper piecing z rezalno šablono. 


Z rezalno šablono Najlepšega para Kazalo s cvetjem, sem motiv izrezala iz belega papirja, iz dveh različnih vzorčastih papirjev, pa še iz roza in rumenega papirja. S škarjami sem razrezala barvne motive in jih zalepila na beli izrez. Ozadje iz belega papirja sem pošpricala z roza, rumeno in zlato barvo. Trak belega papirja sem vroče embosirala z zlatim prahom. Vroče embosiran pa je tudi napis. Zlati trak in cvetoča vejica sta zalepljena na ozadje z belim lepilom.  Glede na kompliciranje pri izbiri vzorčastih papirčkov ki je kar trajalo, sem s končnim rezultatom zelo zadovoljna. 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CAS Mix Up Card Challenge: Mixed media Challenge April 2021- Paper Piecing (die cut, fussy cut, stamping, heat embossing, spritzing)

- Najlepši par: Galerija meseca aprila (kazalo s cvetjem, pravokotniki s šivi, sreča)

- Addicted to CAS: Challenge #195 - Code Word Flower  

- CRAFT-alnica: Izziv #283 - SLOVENSKI NAPIS

Druga voščilnica je praznična, izdelana v "Joseph's Coat" tehniki.



Bel valovit kvadrat sem senčila z distressi v barvah mavrice. Na tako pobarvan papir sem z lepilno blazinico odtisnila snežinko Najlepšega para in jo vroče embosirala s prozornim prahcem. Celoten kvadrat sem senčila z zeleno blazinico od stampin' up in s papirnato brisačko odstranila barvo iz snežinke. Valovit kvadrat sem nalepila na rdeč kvadrat s šivi, vse skupaj pa na belo osnovo. Na koncu sem s 3D blazinico zalepila napis. Pa imam še eno praznično voščilnico v škatli. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

- CAS Christmas Card Challenge: April 2021 - Rainbow

- Merry Little Christmas Challenge Blog: MLCCB #33 - April Anything Christmas Goes


Pazite nase in na druge, da bo čim prej konec. 

Lep pozdrav do naslednjič! :-)



20 komentarjev:

Bonnie pravi ...

I love this pretty polka dot paper that you've used on your sweet flowers, Sonja! The embossed sentiment finishes this card off beautifully! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! Your Joseph's coat card is awesome! Such beautiful colors against the black. I've never tried this technique, but I think I need to!

Christine Alexander pravi ...

Beautiful effect with the Josheph's coat and the rainbow colours. thanks for joining us at CAS Christmas

Valerija pravi ...

Uau, obe sta krasni. Vsaka nekaj posebnega in edinstvenega! Super!

Klara pravi ...

Snežinka je uau! Kako lepo se prelivajo barve! Pri prvi so mi pa všeč pikice! Je nadstrešek dokončan?:)

Janja pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala. Všeč sta mi obe. Lp

moi pravi ...

Vidim, da sta tudi pridna- Lušni voščilnici vsaka v svoji tehniki.

Erika Jerlah pravi ...

Lepi voščilnici. Všeč so mi pikice in barve snežinke. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Erika

Claire pravi ...

Two wonderful and unique cards, they're both so different. I like the clean white space for the flower to shine on your first card. The second has drama and its so cool to give the snowflake a rainbow make over x

Trina P. pravi ...

Lovely set of cards. Your snowflake Christmas card is striking. The JC technique really made the rainbow snowflake pop. Thank you for brightening up the gallery at CAS Christmas this month.

nancy littrell pravi ...

So pleased Sonja that you joined us at CAS Mix Up Paper Piecing Challenge. Your die cut paper pieced flowers are so pretty. Your 2nd card using the Joseph's Coat technique for the CAS Card Rainbow Challenge is Gorgeous too! TFS both your beautiful cards. Hugs..Nancy

Papercraft Boutique pravi ...

Your paper pieced flowers and leaves are so pretty with the dot pattern, Sonja! And the rainbow snowflake is amazing! The transition of the colors are so smooth, and you had great results with the "Joseph's Coat" technique. Thank you so much for sharing these cards at CAS Challenges!
Hideko xx

Goga pravi ...

Lepi, pisani voščilnici. Joseph's coat tehnika je zabavna in tvoja mavrična snežinka v tej tehniki skoraj pomladna. Bodi fajn <3

Goga pravi ...

Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

AndrejaM pravi ...

Krasno si ustvarjala. Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica in lepo dodan napis :-))
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Loll pravi ...

Your pretty polka-dot leaves and flowers are adorable, Sonja!! That is such a sweet card and great work with piecing the layers! LOVE your Rainbow Christmas card. What a fabulous technique! Thanks for sharing your cards with us at CAS Mix Up and CAS Christmas! xx

Linda pravi ...

Two fabulous cards. Love the polka dots on your paper pieced design, they give a really cute look to those flowers. Thank you for playing along at CAS Mix Up!

Nancy pravi ...

Such very pretty cards! Thanks for playing along with us at Addicted to CAS!

Moje drobtinice23 pravi ...

Res že nekaj časa nisem nič komentirala na tvojem blogu, vendar sem te spremljala in videla vse tvoje čudovite voščilnice.
Tokrat si zopet uporabila to čudovito snežinko v mavričnih barvah, ki je mojo Saro očarala na polno ❤️
mene pa si tokrat osvojila z rožicami, ki si jih izreza iz vzorčastega papirja.
Želim ti lep prazničen dan.
Danica

Brenda in IN pravi ...

The paper piecing made a beautiful flower and the Joseph card is just outstanding. The bright colors and design stole my heart. Mounting it on the red just pops.