ponedeljek, 21. september 2020

Treba bo začeti....

...z izdelavo prazničnih voščilnic. Že sedaj vem, da bom spet pozna. Saj sem že navajena. Zdi se mi, da vse, kar za praznike naredim poleti, potegnem nekje iz »malega prsta na nogi«. Proti koncu leta pa ideje kar letijo na kup. :-) Danes vam pokažem dve praznični voščilnici izdelani s pomočjo nove in starejših kolekcij Najlepšega para. Ker novitete šele spoznavam, sem pri izdelavi voščilnic »prepisovala« od Tine. :-)

 

 

Smrečica je izdelana po Tinini predlogi iz treh vejic prazničnega zelenja. Vejice sem izrezala iz akvarelnega papirja našpricanega s spreji in vodo s perfect pearls, da se lepo blešči. Postavila sem jo na rjavo ozadje, ki sem ga embosirala z rezalnimi šablonami iz seta okrašeni pravokotniki. Napis sem vrezala v ozadje, belo osnovo pa pobarvala z rdečim distressom v tistem delu, kjer je napis. Na vrh smrečice sem »nataknila« zlato zvezdo in vse skupaj še zasnežila z belo tempero.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

CAS Christmas Card Challenge: September 2020: Christmas Tree

Najlepši par: Galerija september (okrašeni pravokotniki, božično zelenje 2, smrečica, dodatek: voščila in zastavica)

Little Red Wagon: Challenge #567: Nature, Flora or Fauna

Simon Wednesday Challenge Blog: Simon Says: No Stamps Allowed

 


Skodelica iz nove kolekcije je čisto čarobna. Če jo napolniš z vročo čokolado in okrasiš s sladko smetano, ne more skriti zadovoljstva. :-) Malo sem se lovila z barvami in s postavitvijo, ampak na koncu sem bila čisto zadovoljna s prvo skodelico vroče čokolade letos. :-) Aja, črtast papir je moj dizajn. Star kot Lotmerk, bi rekli moji sodelavci. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

Najlepši par: Osvoji pomladno kolekcijo (skodelica)

Scrapping4funChallenges: Challenge 175: Anything Goes

Make My Monday Challenge Blog: #131 Christmas in September

Merry Little Christmas Challenge Blog #26: September Anything Christmas Goes

NBUS Challenge #18 - (cup - Najlepši par)

 

Pazite nase!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

 

22 komentarjev:

meg pravi ...

Two beautiful Christmas cards love the Kraft background in the first and the fun die cuts in the second,thank you for joining in at MMM

Tina Z. pravi ...

Čudovita smrečica s kraft in tvojega papirja se pa spomnim, super je in vroča čokolada, njamiiii...

Claire pravi ...

Oh goodness me Sonja, that Christmas tree card is absolutely delightful. I love the idea of embossing frame dies and its worked a treat. The little tea cup is so cute with the little outstretched arms, two great cards to add to the Christmas pile x

Ne-Ja pravi ...

Sonja tvoja verzija Tinine smrečice je čarobna, ampak kupila si me z vročo čokolado - najmii. Bi passala sedaj te zanje ure nočne :P.

Klara pravi ...

Oooo kako je luštna in zadovoljna skodelica! Smrečica pa tudi izgleda super! Ne dvomim, da boš še imela pravočasno izdelanih dovolj voščilnic!

Brenda in IN pravi ...

I love that you made your own tree and that embossed frame is lovely. The cup of hot chocolate looks yummy and the striped paper makes it so festive.

moi pravi ...

Pridna, da si že začela. Skodelica vroče čokolade bi mi zdaj prav prijala.

Imke pravi ...

Thanks for entering our Challenge this week @ Little Red Wagon with this lovely Card.

Cvetoči travnik pravi ...

Sedaj se boš pa spravila v "pogon", že vidim kako se bo v brlogecu kadilo😂. Obe voščilnici sta " cortno-topli" in skodelica je nad svojo vsebino navdušena😍. Se pa tudi jaz držim pri prvih poskusih Tininega recepta- improvizacije pridejo kasneje, ko sem s šablonami na TI😉. Aja, pa tvoj " star Lotmerk dizajn" je tud fajn😀. Lp in objem Andreja

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vsako leto ob istem času nastane malo panike pri vsaki....na koncu pa....vse se dobro izide......se je že začelo kadit (ponavljam za Andrejo)....to je dober cahen. Taki in drugačni izzivi poskrbijo, da začnemo mislit, da bo treba dat kaj od sebe. Tale tvoj dizajn s črtami je top!!!!! Čeprav "ponavljaš" so obe tvoji, krasni in unikatni....

Hali pravi ...

Seveda ti bo uspelo, še zmeraj ti. Krasni sta, prva v svoji umirjenosti in druga v razigranosti... bi mi pasala zdaj ena vroča čokolada, da mi malce dvigne energijo... objem...

Valerija pravi ...

Ooo, kako zelo sta lepi. Še posebej me je pritegnila smrečica na kraft osnovi. Super!

Linda W. (ScrappinBari) pravi ...

Two fabulous Christmas card, Sonja!! I just love them both! Such a pretty tree against the kraft but I especially love the cute little cup - adorable!!

Renata pravi ...

Krasni voščilnici. Smrečica lepo paše na eko osnovi. Z embosiranjem si dala piko na i. Šalčka v kombinaciji s tvojim papirjem zaživi. Vse si lepo sestavila.

Nena pravi ...

Obe sta čudoviti....ampak pri tebi itak ne gre drugače 😘

Loll pravi ...

Your Christmas tree is fantastic Sonja! The green sprigs really pop against the brown embossed background. Love the touch of red for the sentiment. Thanks for sharing with us at CAS Christmas! Your cup of hot chocolate looks delicious. :) Adorable card!

K M Meena Herale pravi ...

Awesome work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time. 
Hugs Meena S4F DT

Christine Alexander pravi ...

wonderful Christmas tree Sonja, so clever using green sprigs and love the embossed background. Thanks for joining us at CAS Christmas.
P.S. love that cute little mug of hot chocolate :)

Colleen pravi ...

Beautiful tree card,m your embossed background is very lovely and the tree is very unique. Thank you for sharing at CAS Christmas!

Wei pravi ...

Such a sweet card. Thanks for playing along with us at Make My Monday Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

Linda pravi ...

Two lovely Christmas cards. Your tree with the lovely embossing is so pretty. Thanks for joining us at CAS Christmas.

Tina pravi ...

Sonja...ampak, ko ti prepišeš nastane čisto drugače in čisto tvoje...in me vedno navdušiš. hvala ti!