sreda, 1. julij 2020

Vesela hiška: Zakladnica narave



Tokrat vas v Veseli hiški vabimo na sprehod v naravo.  Gostiteljica izziva je Veana. V galeriji želimo videti vaše izdelke z dodatki naravnih materialov. V naši mali deželici je veliko možnosti za sprehode, kjer lahko naberete rožice, koščke lubja, zanimive vejice, kamenčke, školjke... Pustite domišljiji prosto pot in se nam pridružite na izzivu. Časa imate do konca julija.

Tisti, ki me poznate, veste da obožujem sivko. Vsako leto spletem butarice in jih podarim svojim prijateljicam. Stebelca, ki niso primerna za butarice  posušim in s cvetovi napolnim srčke sešite iz starih kavbojk ali pa vrečke iz jute. Tokrat pa sem s posušenimi cvetovi sivke napolnila tresočko. In to sploh ni več navadna tresočka ampak dišeča tresočka. :-)
  




...v nastajanju....
Za nastanek tresočke je bilo potrebno nekaj pomerjanja in improvizacije, ampak tega sem že vajena. :-) Najprej sem iz akvarelnega papirja izrezala pravokotnik in ga pošpricala z vijoličnim in zelenim distressom. Iz pavs papirja sem izrezala kvadrat, vanj pa s šablono iz seta Šivanje vrezala luknjice. Podložila sem ga s pisarniškim papirjem, da se pavs ni cefral. Okvir sem izrezala iz furnirja z valovitim kvadratom in kvadratom s šivi in nanj s spodnje strani zalepila luknjast pavs. V našpricano ozadje sem izrezala kvadrat in odtisnila napis. Ker so cvetovi sivke kar debeli, je bilo potrebno za "distančnik" uporabiti dve plasti moss gume. Na osnovo sem tako zalepila najprej obe plasti moss gume, potem ozadje voščilnice in na koncu sivko pokrila z okvirjem. Vsako plast lepljenja sem pošteno obtežila in pustila nekaj časa, da se je lepilo posušilo. Voščilnico sem dokončala s šopkom sivke izrezanim iz belega akvarelnega papirja in pobarvanim z vijola in zelenim distressom v akvarelni tehniki. Vsi ustvarjalni pripomočki so od  mojega najljubšega Najlepšega para. :-)

Tresočko prijavljam
- Najlepši par: Galerija meseca junija (pravokotniki s šivi, kvadrati s šivi, valoviti kvadrati s šivi, šivanje, za posebno osebo, sivka - Tina za Rayher)
- Scrapping4fun Challenges: Challenge 169 - Anything Goes
- Cuttlebug Mania: Anything Goes



Ko v soboto zjutraj na pragu najdeš krožnik s še toplimi, dišečimi muffini, zvečer vrneš krožnik z dišečim srčkom. :-)

 Takole pa izgledajo moje letošnje butarice. Nekaj jih še ni okrašenih, nekaj pa jih še ni spletenih. :-)

Če se imamo radi, imamo vsi dovolj. :-)
Poglejte, kaj lepega so z dodatki naravnih materialov ustvarile ostale prebivalke Vesele hiške, Veana, Majda, Hali, Valerija in Janja, in se nam pridružite na izzivu.


Pazite nase!
Lep pozdrav do naslednjič. :-)

17 komentarjev:

OLga pravi ...

Prav lepi pušelci.LP OLga

Valerija pravi ...

Najprej voščilnica...prekrasna je in ta ideja s sivkinimi cvetovi za tresočko je enkratna, še bolj pa to, da si uporabila papir z luknjicami, da se bo omamni vonj sivke lahko lepo širil v prostor. Bravo!
Obesek in butarice pa tudi mojstrsko delo. Neverjetna si!

Claire pravi ...

Sonja!... that card is absolutely brilliant. I can't think anything nicer than a shaker card full of scent from dreamy lavender, it's a keepsake and so so pretty. The butarice are so unusual to me and very unique... I like very much :) x

Brenda in IN pravi ...

What a wonderful idea for a shaker card. Oh my, the smell must be terrific. I can almost smell them now.

OLga pravi ...

Si iz Ljutomerja,tam imate dobro vino!Pozdrav OLga

Darnell pravi ...

You are so inventive, Sonja! Your friends and family must love to receive your thank you hearts and gifts of lavender butarice! Your a genius to figure out how to make a shaker card using the lavender leaves! WOW! It's gorgeous! Keep well! Hugs, Darnell

Goga pravi ...

Fantastična voščilnica. Zelo lepa je in nedvomno tudi dišeča.
Lp

Klara pravi ...

Uau, čudovita je, kar predstavljam si kako zadiši iz kuverte, ko jo odpreš:)! Butarice so pa kot vsako leto čudovite!

Keti's Projects pravi ...

Krasno 😍 ena tvoja butarica še vedno krasi mojo ustvarjalnico.

FinArt pravi ...

Ko sem videla tvojo objavi, sem bila navdušena. Res briljantna ideja narediti dišečo tresočko. in čudovit prikaz ustvarjalnosti, ko uporabiš rezalne šablone tudi za druge namene ( luknjičasti paus- mega!!)
Butarice so zelo lepe, se priporočam za inštrukcije. Pozdrav Janja

Renate pravi ...

What a beautiful card, Sonja
Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges
Renate DT

MA-MI pravi ...

Sonja, ideja za tresočko s sivko je fantastična. Super ideja in super izvedba.
Lep pozdrav
Maja

Anita in France pravi ...

How gorgeous, Sonja ... I love lavender (and grow it too) so seeing your wonderful shaker card and gifts is such a joy ... they're fabulous and must bring so much delight to the recipients! I may just have to CASE your card ... the aroma when it's opened must be delicious! Anita :)

Tina Z. pravi ...

vau, ti si neverjetna, kaj vse narediš s sivko, prav fenomenalno je vse tole. tile tvoji srčki so tako cart, vedno jih občudujem. ta ideja s tresočko, bravo.
tudi pri meni še vedno čisto malo diši tvoja butarica izpred let, je na častnem mestu v jedilnici, tako da nam vsak dan lepša dan.

Ne-Ja pravi ...

Sonja, kako zamujam obisk pri tebi - oprosti. Fenomenalno tresočko si naredila in hvala za namig o sestavljanju :). Tvoje butarice so legendarne in zaradi tebe jih tudi sama delam. Sivka je pri nas komaj zacvetela, ti pa že pleteš butarica in šivaš dišeče srčke - vse pohvale :).

Majda pravi ...

Sonja, kako dišeče je pri tebi - pa pri meni tudi, hvala še enkrat :-)
Sivka je tudi meni tako zelo ljuba, zato hvala tudi za super idejo za izdelavo tresočke. Tako nežna in topla je tvoja, čudovito si vse združila.
Naj bo čudovit tvoj današnji dan, Majda

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kaj vse nam lahko narava da. Čudoviti izdelki. Takšno pleteno sivko imam pa tudi jaz doma že nekaj let in še vedno diši.Hvala Sonja