četrtek, 19. september 2019

CAS izzivi

Najrajši od vsega izdelujem CAS voščilnice. Čiste linije, malo elementov, malo barv.  Včasih je res prava telovadba za možgane, kako z malo povedati veliko. :-) V tokratni objavi torej strogi CAS.

Tema septemberskega izziva CAS Mix Up je Inchies. V začetku mi ni bilo čisto nič jasno. Vse filme, ki so priloženi izzivu,  sem pogledala in uspelo mi je pogruntati, v čem je keč. Moj izdelek je svetlobna leta oddaljen od vseh tistih mešanih tehnik na miniaturnih kvadratkih, katerim sem se čudila. Še to, kar sem spravila skupaj, je tako majhno, da bi skoraj potrebovala povečevalno steklo. :-)



Z najmanjšo rezalno šablono Kvadrati s šivi Najlepšega para sem iz belega akvarelnega papirja izrezala štiri kvadrate. Senčila sem jih z distress blazinicami v barvah letnih časov, kot si jih sama predstavljam. Zimo sem pustila belo, pomlad je zelena, poletje modro in jesen rdeča. Na vsak kvadratek sem zalepila simbol, značilen za posamezen letni čas. Simbole sem naštancala s prastarimi štancami, ki so najprej potrebovale malo oživljanja. :-) V belo osnovo sem z rezalno šablono embosirala kvadrat, vanj zalepila letne čase in dodala voščilo.


Voščilnico prijavljam na izziva:
- CAS Mix Up September Card Challenge: Inchies (die cutting, punches, embossing with die cuts, shadding with distresses, stamping)
- Najlepši par: Galerija meseca septembra (Kvadrati s šivi,  voščilo)

Na CAS watercolor izzivu pa je tema barvni krog. Na izdelku je potrebno uporabiti dve nasprotni barvi iz kroga. V akvarelni tehniki. Nova kolekcija Najlepšega para je prispela v moj brlogec kot naročena. :-)


Iz akvarelnega papirja sem izrezala šopek, ki je namenjen okrasitvi knjižnega kazala. Šopek sem v akvarelni tehniki pobarvala z zig markerjema Red-Violet in Yellow Green. Dodala sem čudovit napis Najlepšega para pri čemer sem na štampiljki maskirala prvo besedo im jo nadomestila s pobarvanim izrezom. Upam, da je bila voščilnica slavljenki všeč. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- CAS Watercolor September Card Challenge: Complementary Colours (Red-Violet; Yellow-Green)
- Najlepši par: Zadeni novo kolekcijo (Kazalo s cvetjem)
Addicted to Stamps and More: Challenge #359 - CAS

Za konec sem prihranila voščilnico izdelano s stencil šablono. Pojma nisem imela, s koliko različnimi tehnikami se da ustvarjati s plastičnimi šablonami. Tokrat je tema izziva otroški vlažilni robčki. V kombinaciji z distress oxid je izdelava preprosta in hitra, le šablono s pravim vzorcem je treba izbrati.

Akvarelni papir sem senčila z vijolično distress oxid blazinico, čez njo položila plastično šablono vrtnic Simon Says Stamp in s pomočjo otroškega vlažilnega robčka odstranila barvo. Navdušena sem bila nad učinkom. :-) V osnovo sem izrezala delček kreativnega kroga Najlepšega para in zalepila čez vrtnice. Dodala sem še voščilo in nekaj kristalčkov.

Voščilnico prijavljam na izziva CAS Stencil September Card Cahllenge: Baby Wipes 



Lep pozdrav do naslednjič. :-)

22 komentarjev:

Darnell pravi ...

I have a feeling we'll be seeing you in some of these challenges as a winner, Sonja! You really did great with all the different briefs and I love all the cards! I especially love how crisp and neat your inchie card turned out! Hugs, Darnell

Bonnie pravi ...

I LOVE your little inchies depicting the four seasons, Sonja! The embossed frame is a perfect fit. Your complementary colored flowers are beautiful! Love the way the sentiments fit with the spray of flowers. Great job with the baby wipe and stencil too. Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up and CAS Watercolour!

Susan Joyce pravi ...

Thanks for sharing your inchie card at CAS Mix Up this month, I love the seasonal theme of your card and the bright colours.

Tina Z. pravi ...

Ja, krasni CAS in ti si ga mojstrsko prikazala. Mene ti izzivi še čakajo. Tako zelo so mi všeč te vrtnice in krasno pobarvano cvetje, ideja z letnimi časi pa vrhunska.

Klara pravi ...

Tudi meni so strašno všeč letni časi! Dobro, da si se spomnila na štance:)! Šopek rožic je krasno pobarvan, vrtnice na krogu pa pravtako!

Papercraft Boutique pravi ...

All three cards are so pretty, Sonja! The seasonal inchies card is fun and lovely. You colored and designed the tiles associating with each season so well! The embossed frames are a really wonderful touch. Thanks so much for joining us at CAS Mix Up!
Hideko xx

nancy littrell pravi ...

All 3 of your CAS card designs are perfect for all 3 of the challenges, you entered, Sonja. So pleased you joined us at CAS stencil with your 3 beautifully stenciled with baby wipe image. TFS Hugs..Nancy

Nena pravi ...

z eno besedo....ČUDOVITO!!!

Ne-Ja pravi ...

Sonja, gledam in se čusdim... en vleik WAW je vse kar trenutno spravim iz sebe - fenomenalno :)

Tina pravi ...

Sonja, kako ljubki so tvoji letni časi in kako zeloooo lepo si uporabila cvetje... Za konec pa še krasna s stencilo. Moj poklon...

Robyn Oliver pravi ...

Lovely cards Sonja, your purple baby wipe card is fabulous, thanks for sharing with CAS Stencil, Robyn

Neža pravi ...

Draga Sonja, danes sem se končno uspela usest za računalnik po dooolgem času in po dolgem in počez pregledala tvoj blog. Moram priznati, da sem se spočila ob ogledu vseh tvojih kreacij. Navdušena sem!
In Sanje, ki slikajo prihodnost ... Kaj naj rečem, fenomenalna ideja, upam, da ne boš jezna, če si jo bom kdaj sposodila! :)
Čudovito je prav vse, kar si ustvarila! :)

Maja pravi ...

Res se lotevaš vseh mogočih tehnik, jaz pa na tej strani ekrana le strmim v tvoje čudiovite kreacije!

Marcia Hill pravi ...

WOW...what a collection of BEAUTIFUL cards Sonja! Love your inchie cards depicting the 4 seasons...so pretty! And your complementary colors floral card is absolutely lovely...LOVE the colors you used!! Thanks so much for sharing with us at CAS Watercolour!! :0)

Jo pravi ...

Beautiful cards Sonja, love the 4 seasons INCHIES :D
The pops of colour make for a colourful simple card, love it!
Thanks for joining us at CAS Mix Up! xx

Renata pravi ...

Poklon do tal. Vse mi je fuuul všeč. Si punca v pravem pomenu besede.

Julia Aston pravi ...

What lovely cards you have here! Your purple stenciled card is so pretty! thanks for joining us in the CAS Stencil challenge! xx

Loll pravi ...

Oh Sonja ... you've made a lovely group of CAS cards! LOVE your sweet inchies, one for each season. So adorable and very creative! Your watercolours flowers spray with the green and pink is gorgeous. What a beautiful card and design. And your stenciled card is so pretty. Stencils are very versatile and can be used in a variety of ways. This pretty rose stencil looks amazing with the baby wipe removing some of the colours. Great cards Sonja! Thanks for sharing wtih us at CAS Mix Up, CAS Watercolour, and CAS Stencil!

Linda pravi ...

Beautiful cards. I love your stenciled design, such a pretty colour. Thank you for playing along with the CAS Stencil challenge xx

Susan Renshaw pravi ...

Super selection of cards!
Thank you for sharing with Addicted to Stamps and More!
Susan
Addicted to Stamps and More
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Cathy pravi ...

Gorgeous cards Sonja, your purple stencilled one is so vibrant, the baby wipe technique worked perfectly leaving those beautiful stencilled blooms. Thankyou for playing along at CAS Stencil, Cathy x

Valerija pravi ...

Uuu, lepe vse, a tista s cvetlično vejico od knjižnega kazala je pa fantastična. Čudovite barve!