četrtek, 13. junij 2019

Vijolično

Ni v moji navadi kar tako, brez opravičila, izginiti za cel mesec. Otroci so bili doma, pa je ob vsem lepem, kar se je dogajalo,  enostavno zmanjkalo časa za objave. Upam, da sprejmete opravičilo. :-)

Danes vam na hitro pokažem dve voščilnici. O vsem ostalem pa kdaj pozneje, ko bodo temperature malo bolj prijazne za pisanje objav. :-)

Prejšnji izziv na Craftalnici sem zamudila. Že drugega v kratkem času. Tudi to mi ni podobno. Tega pa ne bom zamudila, čeprav zelo redko barvam digitalne odtise.  :-)

Pred časom sem si za nagrado na enem od izzivov lahko izbrala nekaj digitalnih odtisov. Med njimi je bila tudi steampunk pikapolonica, za katero takrat nisem vedela, če jo bom sploh kdaj uporabila. Ampak, bila mi je všeč in končala je na voščilnici za rojstni dan. Steampunk light. :-) Najdete jo lahko v Etsy trgovini.
  
Pikapolonico sem natisnila in pobarvala s svinčnikovimi barvicami, vijake pa vroče embosirala s pomočjo  embosirnega pisala. Motiv sem izrezala in pri tem odrezala tipalke. :-( Nadomestila sem jih z izrezom veje iz seta Cvetoči božič Najlepšega para. Zdi se mi, da s temi tipalkami še bolj zgleda kot kakšen čuden stroj. :-) Ozadje je embosirano z improvizirano pripravo za suho embosiranje, ki sem jo pokazala TUKAJ.  Ozadje sem senčila z različnimi barvami distress blazinic, rob pa napacala z belo tempero. Napis je sestavljen iz mini ABC Najlepšega para.

Pikapolonico prijavljam v Craftalnico: Izziv #237: Digi štampiljka

Druga voščilnica danes pa je čisto poletna in nežna, recept zanjo pa preprost.



Ombre efekt na akvarelnem papirju sem izdelala z vijolično distress oxid blazinico in veliko vode. Ko se je ozadje posušilo, sem ga pošpricala z belo tempero. Sivka (Tina za Rayher) je izrezana iz akvarelnega papirja in pobarvana z vodnim čopičem in dvema barvama distress oxidov. Odtisnila sem še prelepo misel, osnovo pa izrezala z dvema okrašenima pravokotnikoma, vse od Najlepšega para.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Ko me inspirira #73: Akvarelno ozadje
- CAS MIX UP Card Challenge June: Ombre (water color ombre effect, spritz with white tempera, die cutting, water colouring of die cuts, stamping)
Scrapping4funChallenges:  Challenge 142 - Summer
- Najlepši par: Galerija meseca junija  (vsi izrezi in štampiljka so od Najlepšega para)
- TIME OUT Challenges: Challenge #137 - NATURE



Lep pozdrav do naslednjič. :-)

  

22 komentarjev:

Bonnie pravi ...

I love all this purple, Sonja, especially the sweet flowers with the ombre background! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

Vladuška pravi ...

Jaz te popolnoma razumem, kajti sama zginjam po malem ze celo letošnje leto :) Pride čas za druge stvari. In lepo, da ste bili toliko časa skupaj. Si pa lepo ustvarjala. Tvoja pikapolonica je zelo zanimiva, sivka pa krasna na tej poslagi.

Cvetoči travnik pravi ...

Odlična je tvoja "orjaška" nezemeljska pikapolona in čudovito nežna sivka. Vse na vijola pa tako različno
Dnevi in tedni pa izginjajo vsem- le kam se jim tako mudi🤔😉. Pozdravček in objem Andreja

Tina Z. pravi ...

Sem se že malo spraševala, če je vse ok s tabo. No, to je pa super novica, da ste bili skupaj. Voščilnici pa top, drugačna pikapolonica in super, super sivka.

Ne-Ja pravi ...

Še dobor, da sem te malo potipla po e-pošti, da sem vedela razlog tvoj eodsotnosti. Pika poka je F E N O M E N A L N A, tak rahlo zentanglan motiv ki super paše v komplet z ozadjem. Sivkina je pa tak onežn ain elegannta... Pridna si bila, ni kaj ;)

Valerija pravi ...

Super barve na obeh. Ampak pri meni sivka zmaga. Čudovita je!

Goga pravi ...

Opravičilo sprejeto, seveda si morala pocrkljat družino. Pa si vseeno našla čas za ustvarjanje. Lepo si se lotila stimpunk pikapolonice, meni je tudi všeč. Sivka je pa sploh zelo lepa, do mene je zadišala.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Klara pravi ...

Oh, te popolnoma razumem, da si odsotna na blogu... :) sta pa nastali krasni vijoličasti voščilnici! Sploh sivkina, že diši...

*Urška* pravi ...

Draga Sonja,tudi sama včasih kar majčkeno zginem in mislim,da s tem ni nič narobe.Sem pa res že pogrešala tvoje objave in hvala za današnjo,ki je prava paša za oči.

Gerrina pravi ...

What a super beautiful card! And great for our nature-theme... Thank you for joining us at TIME OUT!

Renata pravi ...

Krasni voščilnici. Ta vročina me tako zdeluje, da sem kar nekajkrat brala opis dela pri prvi voščilnici. Lahko samo povem SUPER.
Druga mi je pa še posebej všeč. Ombre efekt na belini in sivka z naftalina, vse skupaj na pravokotnikih z križci.....BOMBASTIČNO.

Mac Mable pravi ...

Such beautiful cards, both of them. The pretty ombre effect on your second card looks fabulous. Thank you for joining in The CAS Mix Up Challenge with your very pretty card x.

Joyce pravi ...

Your cards are both so very pretty. I am loving the lavender look. Thanks so much for playing along at Time Out.

Jo pravi ...

Love the purple lavender over the purple ombre background. So very pretty.
Thanks for joining us at CAS Mix Up! xx

Tina pravi ...

Lepo te je imeti nazaj in sploh lepo je, da si uživala s tvojimi mladimi <3! Obe voščilnici sta krasni...ozadje pri sivki mi je pa prav noro lepo...

Majda pravi ...

Draga Sonja, tako sem vesela zate. Objave počakajo, obiski po blogih tudi, otroci pa na :) Prepričana sem, da si si napolnila baterije za nazaj in še malce za naprej! Sama imam drugačno opravičilo - približuje se konec šolskega leta, zaključki takšni in drugačni, ostane še nekaj časa za ustvarjanje, tu in tam kakšno objavo za potepanje po blogih pa res na hitro - se pa že veselim poletnega odklopa, ko bom nadoknadila zamujeno!
Tvoji dve violi sta nadvse imenitni, kot da si ustvarjala sredi moje sivke ... Medtem , ko bo moja odcvetela, bo tvoja sivka ostala :-)
Lepo, lepo bodi in hvala, ker si s svojo sivko odišavila galerijo na blogu Scrapping4fun.
Pridi še, Majda

valscraftings pravi ...

Fabulous make.
Thank you for joing in at Scrapping4funchallenge this month.
DT Val x

AndrejaM pravi ...

Čisto huda je ta steampink pokapolonica! in tista vejica za tipalke! Hvala ker z digi motivom sodeluješ pri CRAFT-alnici

Hali pravi ...

U sonja to so pa je več kot opravičljiv razlog. In upam, da si se jih naužila za dolgo, svojih mladičev :-) Tvoja pikapolonica je res nekaj posebnega, sivka pa, ah saj veš s sivko me zmeraj "kupiš". Prelepo!

Darnell pravi ...

A great post that shows your range of talent, Sonja! Love both the steam punk ladybird design and the gorgeous summer design in beautiful ombre colors!! Glad to have you back and hope it cools off soon!! Hugs, Darnell

Andreja pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je tvoja digi štampiljka in zelo všeč mi je kako si jo uporabila na tvoj preprost način. Res je krasna!
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito!