torek, 26. februar 2019

Cvetje in vino

Še malo, pa bo papirčke in barvice treba  zamenjati z vrtnim orodjem. In vedno manj časa bo za blog. Zato sedaj hitim in vas "bombandiram" z objavami, kar ni v moji navadi. :-)

Vsakič, ko me kakšen izziv še posebej navduši, naredim kar nekaj izdelkov na tisto temo in potem tehtam, katerega pokazati. In običajno ostane samo pri enem. :-) Tokrat pa vam pokažem še eno voščilnico v spotlight tehniki. Tako dolgo sem jo gledala, da mi je nazadnje celo všeč, čeprav ni čisto v mojem ljubem CAS stilu.

Cvetovi, ki sem jih naštemplala na beli akvarelni papir so iz trgovine Action. Sredino sem izrezala s kreativnim ovalom Najlepšega para in izrez pobarvala z zig markerji. Med zalogo papirjev sem našla osnovo primerne barve, nanjo prilepila cvetoče ozadje in pobarvan izrez podložen z moss gumo. Napis je izrezan iz ostanka črnega kartona, prelepljenega s selotejpom. Tina, hvala za tole idejo iz MŠPU. Zgleda, da me bo redno spremljala. :-) 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Najlepši par: Galerija meseca februarja (pravokotniki s šivi, valoviti pravkotniki s šivi, kreativni ovali, voščila na vrvici)


Tale voščilnica pa je nastala že pred časom, ko sem imela napad  barvanja preprostih motivov. Trudim se v stilu komada Mi2: "...ni bil rojen za muziko jo je mel pa strašno rad ". :-) 

Voščilnica je odpotovala k super punci in krasni ustvarjalki za rojstni dan. 

Se sprašujete, kje je vino iz naslova? Tukaj. :-)

Preprosta moška voščilnica. Nekaj podobnega sem izdelala pred časom. Tako postavitev, kot motiv in barve se mi zdijo zelo primerne za moško voščilnico. Tople vode pa tudi ni potrebno vedno na novo izumljati. :-)

Voščilnico prijavljam na izziv Cardz 4 Guyz: Challenge #124 : Clean and Simple. 


Lep pozdrav do naslednjič. :-)




18 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Wawww,tole pa je prava paša za oči.Vesela sem,da deliš z nami svoje izdelke.Ena lepša od druge.

Cvetoči travnik pravi ...

Sonja saj pri tebi nastaja že prava umetniška galerija. Navdušena tako nad tabo kot izdelki😊. Čist navdušena, pozdravček Andreja

Majda pravi ...

Ti kar bombardiraj - če kdaj ni časa za komentar, se pa vedno najde čas za občudovanje. Hvala za pogled na lepotice in namig na Mi2 - tudi sama se ob barvanju tako počutim :-)))))
Sončka pošiljam, Majda

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovito si ustvarjala. Vse so lepe
pozdravček Tamara

Klara pravi ...

Uau, krasne so! Mene tudi že vrt kliče. Meni pa izgleda zelo lepo pobarvano! In mislim, da tudi če ni popolno, je najbolj važno, da je iz srca...

Renata pravi ...

Krasen tris voščilnic. Teško izberem , katera je lepša, ker so vse TOP. Lepo barvanje in senčenje, pa seveda sestava. Drugič prilepi tudi povezavo na glasbo. :)

Hali pravi ...

he he he kako zelo te čutim v dveh točka - prvi tisto o tehniki, ki ti je všeč in čisto noter padeš, drugo pa tisto o MI2 jap sej ni važno, sam da rade barvamo, čeprav na koncu nismo najbolj zadovoljne z rezultatom :-) No tebi je uspelo odlično.

Di pravi ...

Fabulous work! I'm sure this is your first visit to the snippets Playground - welcome! Hope you come back to play again next time.

Hugs

Di
xx

Zvonka pravi ...

Prav vse so lepe, vsaka zase je zmagovalna, meni je najlepša prva zaradi barv, čeprav tudi druga ne zaostaja. O barvanju pa ne bi, važno, da uživamo.

Helena pravi ...

Tudi mene že prsti srbijo po delu na vrtu in nasploh zunaj :)
No, se vidi, da si padla v tehniko in ti gre super od rok.
Krasno voščilnico si naredila za ustvarjalko. Pri moških pa so res najbolj primerne preproste in zgovorne.

Dawn Phillips pravi ...

Such lovely cards. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

Ne-Ja pravi ...

TOP spotlight - si me navdušila v nulo :). Meni je všeč ttvoje barvanje in ne vem zakaj ga skrivaš :P. Nežna in efektivna voščilnica. Z umirjenimi barvami in kozarcem za čin-čin pa pri moškem res ne moreš faliti. Zakaj bi odkrivala vsakič nekaj novega, ko je enkrat odkrit patent? :)

Di pravi ...

I forgot to say - if you play for the prize in the Playground then please just say yes that you are wanting a chance to win. I had some people who won and then said they were just playing for fun - which is fine as well. But if you like a prize then please do leave a comment saying you wish to be in the prize draw. Then I add you to my list for when I run the Random Draw selector thingie! xx

Andreja pravi ...

Sonja, čudovita je tvoja voščilnica in zelo lepo si uporabila "spotlight" tehniko :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

Heidi MyLittleStampingBlog pravi ...

Such pretty cards!

Jenny L pravi ...

Hi Sonja,
welcome to the Snippets Playground with your super creation.
Such a very wonderful design too.
Lots of crafty love. Jenny L.

Cazro pravi ...

A lovely card. Thanks for sharing at Cardz 4 Guyz Challenges Caz. DT.

Valerija pravi ...

Super voščilnice tudi v tej objavi. Spotlight ti je enkratno uspel. Motiv na drugi voščilnici je čudovit in ni videti prav preprost za barvanje, še senco v ozadju si dodala... Tretja pa svetovna, zelo pripravna za moške.