torek, 17. julij 2018

Twofer Card Challenge #7

Mesec se obrne, kot bi mignil. :-) Tokrat sem z vami, da vam pokažem, kaj sem ustvarila za Darnellin Twofer  izziv. Tema meseca je pijača. V - recimo - vročem juliju kava, vroča čokolada ali kakav ni najboljša izbira, ampak lončki iz seta Medvedja prijatelja Najlepšega para so mi tako všeč, da jih ne morem nehati uporabljati čez celo leto. :-)



Tokrat je lonček na obeh voščilnicah samo lonček. :-) Na levi sem oba lončka odtisnila, pobarvala srčke, voščilnico uokvirila in dodala napis. Na desni, praznični, voščilnici pa sem lonček z vročo čokolado dala v roke medvedku, ki zazrt v zimsko nebo vsem vošči Srečen Božič. 

Voščilnici prijavljam na naslednja izziva:

Pa poglejmo vsako voščilnico posebej. :-) 

Najprej lončki prijateljstva.  


Štampiljki lončkov sem namontirala na ploščico in odtiskovala "iz roke" z distress oxydi v mavričnih barvah. Srčke sem pobarvala z zig markerji. Dodala sem okvir, ki sem ga izrezala 2x in zlepila skupaj za več dimenzije. Napis je odtisnjen na pavs papir in zlepljen pod okvir. S tem sem zakrila packe od lepila. S tole voščilnico bom nekomu polepšala dan, kar tako. :-)

.... pa še prijazen medo.
 



Medvedka in lonček Najlepšega para sem odtisnila na akvarelni papir, pobarvala z zig markerji in izrezala s šablonami. Postavila sem ga k oknu, kjer zre v zimsko nebo, izdelano v smušing tehniki z distress blazinicami in brush pen markerji v vseh mogočih barvah, kot nam je pokazala Vladka. Na koncu sem zimsko nebo še zasnežila z belo tempero. Srce (Zvezdnato nebo Najlepšega para) in napis sta izrezana iz ostanka srebrne folije. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:



Lep pozdrav do naslednjič. :-)



 


  

16 komentarjev:

Susan pravi ...

What a beautiful splashed night sky for the sweet bear to be looking at through his window! A lovely card! Thanks so much for joining us at CAS Watercolour!

p.s. I also like your other card - great job on the Twofer Challenge!

Klara pravi ...

Uau, kakšni čudoviti voščilnici! Pri prvi so pisani lončki res luštni, kar diši po čajčku, pri drugi pa je nebo res krasno... Še malo pa bo dopust ane? :)

Vladuška pravi ...

Zelo lepo. Ti lončki so tako veseli in razigrani v mavričnih barvah in medved veselo zre v nebo in v prihajajoče leto.

Ne-Ja pravi ...

Sploh ne vem katera mi je bolj všeč. Vedno sem za vročo čokoladu, pa ne gled ean to da je zunaj 30 plus, mavrićni lonči pa so takoo luštni in kar kličeju po objemu:P. V glavne, si se potrudila 100 na uro in natedila fenomenlane Twofer!

Linda W. (ScrappinBari) pravi ...

Sweet cards with the little heart cup! Just love the rainbow colors on card one and the beautiful sky on card two!!

Darnell pravi ...

Oh my gosh, Sonja, these cards are both so sweet! I love the happy and colorful design of your friendship card! The vellum greeting is a great idea to let the cups show through! And your polar bear holding up a warm cup of Christmas hot chocolate under that brilliant starry sky is super adorable! That sky is sensational!! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #7! Hugs, Darnell

Loll pravi ...

Two fantasic ways to use that adorable cup image Sonja. Love the rainbow of cups that is so happy and cheerful. And the winter scene with the splashed background is so beautiful. Sweet bear holding a hot cup of cocoa. Adorable! Thanks for sharing with us at TWofer Card Challenge and CAS Watercolour!

Helena pravi ...

Lepo si se znašla in pri prvi naredila ozadje iz samih srčnih lončkov. Toliko jih je, da si vročo čokolado lahko privošči ves razred :) Ah, in druga z zasanjanim medvedom, ki uživa ob skodelici vročega napitka in zrenju v zvezdnato nebo ...

Zvonka pravi ...

Nad skodelicami in lončki sem vedno navdušena in tvoji mavrični so TOP ideja in izvedba. Tudi medvedja je zelo simpatična. Lp

nancy littrell pravi ...

Such a sweet polar bear looking up at your Gorgeous night sky with the clever heart constellation. So pleased you joined us Sonja at CAS Watercolour. Hugs..

*Urška* pravi ...

Sonja,pa ti ideje kar stresaš iz rokava.Bolj ju gledam,bolj sta mi všeč.Super voščilki!!!

Bonnie pravi ...

Such a sweet bear, Sonja! I love how you've made the heart with the stars! Thanks for sharing with us at CAS Watercolour!

Tina Z. pravi ...

fantastične pisane skodelice in to galaktično ozadje, kot vedno kapo dol!

Valerija pravi ...

Obe voščilnici sta krasni...ampak tole ozadje pri medvedku je pa fantastično. Čisto navdušena!

Happy Dance pravi ...

I love the card full of rainbow colored coffee cups, Sonja! How clever to use that one sweet image and fill your card with those happy colors. It's a really fun card. And your second card...That sky you've created for you polar bear is amazing. Who wouldn't want to join him for a cup of hot chocolate and peer up at that sky?! Two sweet cards! Thanks for joining us at the Twofer Challenge. Bev

Linda pravi ...

Such a sweet little polar bear ..... love your night sky too! Thank you for playing along with the HLS CAS Challenge xx