četrtek, 19. april 2018

Hišni ljubljenček

Tema tokratnega izziva Twofer Card Challenge so hišni ljubljenčki. Zaželjeno je, da na izdelkih ne bi bili samo psi in mačke. Darnell pri tem ni imela težav, saj se je njen namišljeni ljubljenček hrček Hammy hitro postavil v pozo za poziranje. :-) Pri nas je edina žival želvica. Miha jo je dobil za enajsti rojstni dan. Ker je ne more vlačiti po svetu, zanjo skrbiva midva z dragim. Ko pa naju ni doma, pa dedek in babica. Miha jo spet prevzame v varstvo jutri, ko pride na dopust. Z veseljem bi tega malega "dinozavra" upodobila na voščilnici, ampak nimam ne šablone in ne štampiljke želve. Imam pa ribico. :-) Saj šteje, kajne?

Tako dolgo sem premišljevala, kaj naj naredim, da v tem trenutku lovim zadnje dni izziva. Ob vsem poliranju spodnjega stanovanja in okolice hiše bi mi skoraj zmanjkalo časa. Ampak takšni izzivi, ko napenjam možgane skoraj do pregorelosti, me v rutini vsakdana zelo zabavajo in čisto zares izzivajo. Izdelala sem voščilnico sreče in zahvalnico.

 

Na vošilnici sreče ribica plava v akvariju. Izrezala sem jo s šablono, pobarvala z rdečim distress oxydom, poštemplala z rumenimi pikami iz Tininega seta štampiljk Sladko sadje in ji nalepila migajoče oko. Akvarij je izrezan iz krogov s šivi, trava pa je iz nažicanih izrezov "za hude čase".  Za zahvalnico sem šablono vtisnila v krompir in obrezala. Čeprav sem nameravala izdelati čisto nekaj drugega, je na koncu glavno vlogo odigrala papirnata brisača, kamor sem odtiskovala odvečno barvo.

Izdelka prijavljam na izziv: Twofer Card Challenge #4: Pets.

Takole približno izgleda odtiskovanje s krompirjem po moje. Tega se nisem lotila že leta, je pa zelo zanimivo.


Ko bo čas, dobita svojih pet minut še ti dve pripravljeni osnovi. :-) Do takrat pa čakata obteženi z debelo knjigo.

Ribo v akvariju prijavljam v aprilsko galerijo Najlepšega para, saj so razen ribe in trave vsi ostali ustvarjalni pripomočki (Valoviti pravokotniki, Krogi s šivi, štampiljke in izrez Sreča in štampiljka pik) delo Tine iz Najlepšega para.

Zahvalnico prijavljam na izziv "Less is More": Challenge #369: Bring Something Back. 
I haven't stamped with stamps made from potato for ages. It was really a challenge. :-)


Takole pa je poziral naš hišni ljubljenček, ki se verjetno že ves teden sprašuje, zakaj z dragim toliko skačeva po hiši . :-)



Lep pozdrav do naslednjič. :-)


22 komentarjev:

Klara pravi ...

Iii odtiskovanje s krompirjem! Kako fino! Si mi dala idejo za kakšen deževen dan... Voščilnici sta pa krasni!

moi pravi ...

Se spomnim ja, ko si že odtisovala s krompirjem ;)
Super ideja in obe voščilnici sta mi všeč. Ti pa le pridno spoliraj stanovanje. Naj vam skupni dnevi ne minejo prehitro ;)

Renata pravi ...

iii, kak dobra objava. Spet je prišel na vrsto krompir, super ozadje si naredila. Akvarij je pa sploh TOP. Lepa želvica.

Trina P. pravi ...

Wonderful twofers. The little fish tank aquarium is cute. Your other card with potatoe stamping definitely fits our challenge. You created a pretty background. Thank you for joining us at Less is More. x

Helena pravi ...

Uh, štempljanje s krompirjem je bilo nazadnje v OŠ :) Tovrstno tehniko si potegnila iz naftalina. Všeč mi je. Zopet si nam pripravila same lepotičke. Krasno.

Vladuška pravi ...

Odtiskovanje s krompirjem nisem že 100 let poskusila :) Všeč mi je tvoje početje, sploh pa riba v akvariju. In vaš hišni ljubljenček mi je ljebek. Midva imava poleg legvana še kopensko želvo in tako uživa po zimskem spancu zunaj. Ima notranji in zunanji terarij, pa še pustimo jo, da hodi po trati in se po lastni volji naje deteljice :) Jo je treba kar pazit, če ne ti hitro kam pobegne :)

Cvetoči travnik pravi ...

Ponovno ena tvoja prijetna, duhovita in prisrčna objava:). Ob vsem, kar imaš za postorit narediš še toliko voščilnic - odlična si. Sedaj si pa le malo oddahni in uživaj v družbi "ta mladih":). Pozdravček, Andreja
p.s.: s krompirjem sem zadnjič delala v osnovni šoli - to je pa že zelo, zelo daleč:))

Marija pravi ...

Sonja, ti si res neverjetna. Vedno presenetiš s čim izredno domiselnim. Ponovno si se zelo znašla in uporabila popolnoma drug set štampiljk za izdelavo nečesa novega. Pri tem mislim na štampiljke sadja in ribico. Prav tako pa si me navdušila nad uporabo brisačk in izdelano štampiljko. Krasno.

Nataša pravi ...

Kako dobro si se spomnila odtiskovanje s krompirjem. Nastale pa itak same lepotičke :)

Goga pravi ...

Ooo odtiskovanje s krompirjem, pa ti si neverjetna. Zelo sta mi všeč voščilnici in papirčka, ki še čakata svojih pet minut.
Uživajta z mladino!

Ne-Ja pravi ...

Sonja pa si maček pri uporabi vodenih barvic :). Tvoj Twofer je svetoven in res si se znašla s krompoirjem in brisačami :). Sedaj pa upam, da že cartaš Mihata!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Odtiski s krompirjem me je vrnil ene 38 do 40 let nazaj...najbolj priljubljena tema pri likovnem pouku!!!! Pri tebi me res nič več ne preseneti, tudi papirnate potapkane brisače ne...Ribica je prav lušna, pa še fotrat je ni potrebno. A tole želvo imaš pa v vodi...????

Darnell pravi ...

What a darling turtle! And what great cards, Sonja! Your goldfish in the aquarium is so clean and sharp and I love that you made your aquarium from a circle! And boy did your potato fish bring back happy memories of stamping with potatoes with the twins! So fun! Thank you so much for playing in Twofer Card Challenge #4! Hugs, Darnell

Anita in France pravi ...

Your school of potato stamped rainbow coloured fish is fabulous, Sonja ... and what a brilliant aquarium scene ... the addition of the googly eye to the goldfish is so fun and playful! Thanks so much for playing along with us at Twofer! Anita :)

Kara Lynne pravi ...

Two wonderful cards, Sonja! I love your ink blended fish bowl and those cute little bubbles! Your school of colorful angel fish look beautiful through the scalloped window. How clever of you to use a potato! Thanks for joining in the fun with us at the Twofer Card challenge!

Valerija pravi ...

Kako domiselno si naredila akvarij. Krasni izdelki in nasploh objava.
Lp

helena pravi ...

Bom kratka, ker vem, da skačeš po hiši ali razvajaš obiske in nimaš časa brati. Čudovito, domiselno in na turbo obratih. Kapo dol.

Janja pravi ...

Ribice imamo tudi pri nas doma, le voščilnic še nimajo :).
Prva v akvariju je čudovita. Z drugo pa si me prav navdušila. Prijeten teden vam želim. Lp

Majda pravi ...

:-))) Tvoj hišni ljubljenček je nadvse imeniten,original in njegove izpeljave:-), še bolj pa sem navdušena nad idejo, kako izdelat krompirjeve žige - vedno znova se trudim z izdelavo za svoje šolske otročiče - zdaj pa jim bom lahko pomagala s svojimi šablonami ... Jupiiii!
Imaš v dobrem eno veliko kavico v zahvalo, Majda

Metuljčica pravi ...

Tvoje ribice so me čisto navdušile, te v akvariju so prekrasne in voščilnica je enkratna. Joj, ja, ne vem koliko let nazaj sem tudi sama odtisovala s krompirjem. Sem bila še doma, pri starših, mi je mami to pokazalam ker so to delali z otroci v vrtcu. Joj prava nostalgija me je zgrabila....Uživajta s svojo mladino.

Sharon Traynor Designs pravi ...

These are so much fun! Love the fishy theme and using a potato to stamp was brilliant. I bet most of us haven't done that since we were children.
Thanks so much for sharing that card with us,
Sharon xx
Less is More

Tina Z. pravi ...

sem bila ziher, da sem že komentirala ... tole odtiskovanje je tudi meni fenomenalno, super ribice vseh vrst! pa akvarij, tudi super ideja!
upam, da nadvse veselo uživate skupaj!