ponedeljek, 19. marec 2018

Pomlad na blogu

Po tednu, ko je malo zadišalo po pomladi že spet sneži. In že spet je ponedeljek.:-) Počasi bo treba posejati paradižnike. Ne vem zakaj se mi letos s tem opravilom nikamor ne mudi. Dragemu so čiliji že zdavnaj vzklili. 

Trenutno sem precej zaposlena z izdelavo vabil za »abrahame« in birme. Ko se naveličam rutinskega sestavljanja, se lotim česa bolj kompliciranega. Za dušo. So izzivi, ki me zares potegnejo vase. Eden takšnih je Twofer Card Challenge. Enkrat mesečno 2 tedna. Tokrat je tema cvetje.  Prav zanimiv proces se odvija v moji glavi, ko razmišljam, kako še drugače uporabiti motiv zahtevan na izzivu. S štampiljkami se res ne znam igrati. Na srečo si izreze lažje predstavljam v novi vlogi. Tokrat sem čudovite cvetove tulipanov Najlepšega para spremenila v pirhe. Kako mi je uspelo? Poglejmo.:-)


 

Rojstnodnevno in velikonočno voščilnico prijavljam na Twofer Card Challenge #3: Blossoms.

Vsak izdelek se bo predstavil tudi v samostojni vlogi. :-) 

Čeprav so šablone tulipanov Najlepšega para že precej časa v mojem brlogecu, sem jih tokrat prvič barvala. Je bilo treba iti skozi proces plonkanja iz vaših blogov. :-)  Tulipani so tako lepi, da po mojem mnenju ne potrebujejo veliko dodatkov. Ker so cvetovi roza barve, jim lepo pristoji kraft papir kot osnova. Za popestritev sem okoli šopka zalepila bele kristale in roza napis. Lepljenje drobnih črk je ustvarjalna joga, kot temu pravi Tina. :-) 


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Scrapping4funChallenges: Challenge #111: Anything Goes With Flowers
- Craftalnica: Izziv 206 #: Eko - Kraft papir
- Time Out Challenges: Challenge #105: Our 4th Birthday
- HLS March  Anything Goes With Dies Challenge

Redko se lotim izdelave velikonočne voščilnice. Tokrat pa so me cvetovi tulipanov nagovorili, da jih skrijem v travo kot pisana velikonočna jajčka. Trava in drobne rožice so iz seta Na travniku Najlepšega para, za napis pa sem uporabila kar božično-novoletnega in ga za več igrivosti podložila z rdečo moss gumo. :-) Nebo je "nasmušano" z modrim Brush pen markerjem.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
- Najlepši par: Galerija meseca marca  (voščilnica je v celoti izdelana s pripomočki Najlepšega para)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

39 komentarjev:

Valerija pravi ...

Pa saj ne morem verjeti...kako si pa ti inovativna. Iz tulipanov si naredila pirhe! Svetovna ideja in obe voščilnici sta prekrasni.

Darnell pravi ...

I'm glad you were able to take a break from your production line to get creative with your twofers, Sonja! Both are just terrific in design! I agree that the tulips are so beautiful, they do not need a lot of extra elements on a card and they were perfect for turning into Easter eggs! Thank you so much for playing along at Twofer Card Challenge #3!! Hugs, Darnell

Shona Chambers pravi ...

Those tulips are coloured so beautifully and are definitely the star of this card. Love that you kept the rest of the card clean and simple so they stand out and the stitching details on the die-cuts add that hint of texture. So glad you joined us at TIME OUT!

Helena pravi ...

Glej, glej, kako si se znašla s tulipani :) Svetovno. Šele pogled od blizu razkrije, da ne gre za šablono pirhov.
Vidim, da nas je kar nekaj, ki uporabljamo zamaške za senčenje :) Tako pripravni in poceni so, a ne?
No, z obema voščilnicama si me navdušila in upam, da boš z njima pregnala ta spomladanski "nebodigatreba" sneg.

Loll pravi ...

Pretty card Sonja!! Love your beautiful pink tulips ... really looks like spring has arrived at your blog! :) So pretty on the kraft base and white scalloped circle.

Your Easter card is so creative and fun. Who knew that tulips upside down would be Easter eggs! :) So pretty in the different colours, hiding in among the grass. Your watercoloured sky is so beautiful! Thanks for playing along with us at Twofer Card Challenge!

Nataša pravi ...

Obe sta čudoviti. Tulipani itak top, velikonočna pa mi je tudi zelo všeč. Sploh ozadje.

Nella pravi ...

Obe sta krasni, še posebaj 'jajčkasta', ki kar poživi tole oblačno jutro :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti pomladinki,
naj res že pride ta pomlad, pa ne le koledarsko :)
lp Tamara

Moje drobtinice23 pravi ...

Oh Sonja, kako si se pa to dobro domislila, tulipani postanejo pirhi:) fenomenalna ideja. Super voščilnici si naredila.

Metuljčica pravi ...

Tudi sama kličem pomlad, pa mi nič kaj ne uspe, pošteno je snežilo včeraj. Sem prav vesela tvoje pomladne objave. Voščilnica s tulipani je prelepa, ideja kako si cvetke spremenila v pirhe pa fantastična.

Klara pravi ...

Uau, ti pa imaš ideje! Krasni sta... Je vsaj po blogih pomlad, če je zunaj še vse belo..

Vladuška pravi ...

Kako svetovno si pretvorila cvetove tulipanov v pirhe. Zelo prebrisano in nadvse odlična ideja. Obe sta mi čudoviti. In ja, priznam, tudi jaz, ki imam rada sneg, ga imam dovolj :)

Hali pravi ...

aaa Sonja pa ti si frajerka, tulipani - pirhi nora ideja, prekrasno ustvarjanje, joj tulipanov se tudi jaz nikakor ne naveličam :-) Da bodo zacveteli na gredi, bo treba še malo počakati ;-)

Tina Z. pravi ...

vau, pa ti si neverjetna!!! le od kod ti vse te super ideje, carica si! si me spomnila na čase, ko smo imeli vsi manj šablon ali pa sploh ne in smo mnogo več izumljali kot danes.
in ti tulipani so perfektni, tako lepo pobarvani in krasno jim pristoji kraft.

Natasa pravi ...

Obe sta zelo lepi in tile tulipani so res čudoviti in vidim, da vsestransko uporabni :) Odlična zamisel Sonja!

Inkyfingers pravi ...

What a beautiful pair of cards Sonja and you have been so creative with the use of the dies!
Thanks for sharing with us at ATSM and I hope you will join us again soon.
Hugs
Carol x

Zvonka pravi ...

Sonja, bom začela od zadaj. Fenomenalno si tulipanom dodelila novo vlogo. Zelo všečno. In šablone tulipanov so letos nepogrešljive, Tina je z njimi naredila pravo tulipanijo med nami. Res so vsestranski in tako lepi, kot tvoji roza. Pozdrav.

debby4000 pravi ...

Gorgeous Easter cards, especially love the tulips one.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
luv
Debby

ArtMBR pravi ...

Jaz se podpišem pod čisto vse, kar si napisala. Da si pa tulipane spremenila v jajčke, to pa je mega ideja. Izdelki pa svi tako lepi. Lepo si ustvarjala, ni kaj.

moi pravi ...

O, to pa je razmišljanje iz škatlice. Tulipani za jajčka. Krasna ideja in še boljša izvedba. Tudi drugo, rojstnodnevno si lepo izdelala.

Goga pravi ...

Pa super no, kako fajn si se znašla. Tudi na konec pameti mi takšna ideja ne bi padla, tulipanski pirhi...
So pa tudi tulipančki na eko osnovi zelo lepi.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

SaraS pravi ...

Uau, noro dobra ideja, tulipane zamaskirati, da delujejo kot pirhi... Bravo! Nasplošno mi je tale velikonočna voščilnica zelo všeč.

Verna Angerhofer pravi ...

Wonderful way of using the tulip two different ways. I love the beautiful floral one but I also love equally well the one with the Easter eggs too. They look just perfect peeking out from all that grass. Thanks so much for joining the Twofer Challenge #3.

ingunnsinekort pravi ...

beautifull card an great tulips.
Ingunn

Susanne Vargas pravi ...

What a brilliant idea to use the tulips as Easter eggs! Very clever and fun! Your pink bouquet looks really pretty on the kraft and white! Fabulous spring cards, both of them!
Thank you for joining us at the Twofer!

Marija pravi ...

Sonja, obe sta čudoviti. Največji poklon in izziv je zame kadar šablono, štampiljko uporabiš na popolnoma nov, inovativen način. Torej, moj poklon... Jaz imam s tem kar precej težav in prehitro posežem po novih šablonah, namesto da bi stare preoblekla v novosti. Bravo.

Nonni pravi ...

Two stunning Easter themed cards, I really love your use of that tulip die, very pretty! Great job with color choices too. Thanks for joining our birthday festivities at TIME OUT!

Ne-Ja pravi ...

Ojoj kako je pa to le nora ideja s pirhi... Obe sta čudoviti, kar sijeta od barv in kličet apomlad. Sonja obvladaš, pa kaj če paradižnik letos zamuja :)

Renata pravi ...

Krasna objava. Kupila si me z cvetovi tulipanov, ki si jih spremenila v pisanice. Ideja in pol. Voščilnica je tako lepo pisana. Res kliče pomlad. Tudi druga mi je všeč. Kot si sama napisala, roza, bela in kraft paše skupaj. Ti si to naredila odlično.

Andreja pravi ...

Kako lepo pisano je spet pri tebi :-)) Všeč mi je, kako super si jajčka položila v travo. Tulipani so pa itak čudoviti.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Macimbalo pravi ...

Beautiful spring cards! Really lovely! So happy you could share this with us at Happy Little Stampers Anything Goes w/ Dies Challenge and good luck!

Keti's Projects pravi ...

Obe sta krasni in poklon za idejo s pirhi. Tokrat te pozdravljam spet kot gostujoča pri CRAFT-alnica.

Priya pravi ...

Gorgeous spring card.
Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges this time.
Hope to see you again soon.
Priya-DT

Aileen pravi ...

Beautiful card, love the colouring and the design. Perfection.

laurie pravi ...

Beautiful cards..love the pretty colors!Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the colours
Have a Blessed easter weekend
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Vladuška pravi ...

Obe sta čudoviti in tako veselo barviti, da res kar kličeta pomlad.

Majda pravi ...

Obe sta čudoviti, a ideja s pirhi/tulipani me je nasmejala do ušes in čez ;-) Na delavnici s Tino je Danica omenila tvoje prav posebne pirhe in danes sem jih lahko občudovala v celoti - imenitna ideja draga Sonja :-)
Hvala, ker svoje očarljive voščilnice ponovno deliš z nami v galeriji scrapping4fun.
Želim ti prijetne praznike, Majda

Shylaashree pravi ...

both are adorable cards. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
Shylaa DT@S4F
Adhiraacreations