ponedeljek, 11. december 2017

Na zdravje!

Na CRAFT-alnici poteka jubilejni, že 200ti izziv. Dekleta ustvarjalnega tima in decemberska gostja Vladka so nam zanj postavila težko nalogo. Izdelati je treba moško voščilnico z napisom Na zdravje. Zanimiv izziv v času nastajanja še zadnjih prazničnih voščilnic. :-) Je pa čisto v redu tudi malo presekati.

Priznam, da je ideja, kako se lotiti izziva, pošteno zaposlila moje male sive celice. Nimam štampiljke z zahtevanim napisom, nimam šablone kozarcev, za trto in grozdje pa nisem imela inspiracije, kaj narediti. Vladke pa tudi ne morem večno kopirati. :-) Imam pa eno veliko škatlo, polno kuvert z različnimi izrezi, ki sem jih dobila, ali nažicala. In ta škatla mi je že večkrat "rešila življenje". Tokrat sem v njej našla dva izrezana kozarca. In ustvarjanje se je lahko začelo. :-)



Za izdelavo ozadja sem vzela v roke tri različne barve distresov in z njimi ustvarila nočno nebo. Barve sem nanašala z aplikatorjem in na koncu celotno površino še poškropila z vodo. Približno tako, kot je Vladka pokazala v današnji zadnji učni uri  prazničnega ustvarjanja. Ko se je vse skupaj posušilo, sem s plastično šablono Ognjemet od Najlepšega para z zlato strukturno pasto nanesla vzorec. Veliko ni bilo treba dodajati. V kozarca sem "nalila" belo vino in ju nagnila kot pri nazdravljanju. :-) Napisa sem se lotila na staromoden način, prostoročno z zlatim pisalom na "operirano" dvojno zastavico Najlepšega para

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

V današnji objavi  ne bo prazničnih voščilnic, pač pa rojstnodnevne, ki so nastale v zadnjih dneh. Tale je potovala k Zvonki, ki danes praznuje rojstni dan. Draga Zvonka, vse najboljše!

Saj veste, da redko posežem po potiskanih papirjih za ozadje, ampak tale se mi je zdel kot naročen za damo v rdečem. :-) Izrez dame in voščilo sem embosirala z rdečim prahcem. 

Rožice v vazi so vedno primerno voščilo za častitljiv jubilej. Tole je dobila babica od prijatelja. 

Vsi uporabljeni pripomočki na voščilnici so od Najlepšega para. Cvetovi so od jagode, zelenje iz seta Okrasimo s cvetjem, vaza je v kompletu z mašnico, številke je Tina oblikovala za Rayher, izrez čestitke ima zaporedno številko 4, osnove pa so izrezane s kvadrati s šivi in valovitimi kvadrati s šivi. 

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

Nežna, roza baletka je odplesala k sodelavkini hčerki.


Tresočko s tilom pa je dobila čisto sveža in mladostna petdesetletnica. :-)

Pridno koristim pridobljeno zanje iz MŠPU. :-)

Nisem še končala z izdelavo prazničnih voščilnic, ampak že vidim luč na koncu tunela. :-)

Lep pozdrav do naslednjič. :-)






 

16 komentarjev:

Helena pravi ...

Tudi ti si malo presekala objave z božično-novoletnimi voščilnicami :) Takšne škatle z nahrčkanimi izrezki, odtisi, so res dobrodošle. Ti si jo s pridom izkoristila na prvi voščilnici. Študiram, če obstaja kakšna štampiljka z napisom Na zdravje?
Tudi ostale, predstavljene v tej objavi so enkratne. In primerne dogodkom, katerim so namenjene.

Vladuška pravi ...

Pa si nas znova zasula s čudovitimi izdelki. Vem, da moške voščilnice niso najlažji zalogaj, ampak kozarca in svečano ozadje lepo pašejo skupaj in odlično si rešila izziv. Rojstnodnevne pa so prav čudovite vse po vrsti.

moi pravi ...

Izzivi so ravno zato, da spodbudijo male sive celice k delovanju ;) In vidiš, splačalo se je. Kozarca nalita in čakata da nazdravimo ;)
Tudi rojstnodnevne so lepe, najbolj se mi je vtisnil šopek. Čudovit je.

Metuljčica pravi ...

Še kako res je kar je zapisala Martina, izzivi so tudi meni všeč, ravno zato, ker je treba malo napeti možgančke.... Čudovite izdelke si pokazala, z veseljem sem prebrala tvojo objavo in te prav občudovala kaj vse si ustvarila.

Marija pravi ...

Uf, kako si pridna. Saj ne vem kaj naj najprej komentieam. Skratka. Vse so zelo lepe. Prva mi je všeč ker je praznično rojstnodnevna in dokazala si da ti domišljija še kako dobro deluje. Za Zvonko si se tudi zelo potrudila. Najlepša iz tokratne zbirke pa je za 80 letno gospo. Krasno si uporabila različne Tinine šablone. Valera voščilnica je nežna in ljubka. Zadnja pa zanimiva, drugačna. Vse pohvale za vse izdelke.

Marija pravi ...

Ups. Napakica. Baletna je nežna in ljubka.

Andreja pravi ...

Spet šopek čudovitih voščilnic, ena je lepša od druge. Še posebej mi je všeč, ker se med seboj zelooo razlikujejo.
Všeč mi je voščilnica "na zdravje" in lepe ognjemete si dodala :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tamara pravi ...

Oooo kako lep kupček rojstno dnevnih voščilnic je nastal. Ena lepša od druge :)

Lia pravi ...

You have been busy making all these great cards!
Lia, DT S4F

Zvonka pravi ...

Prave lepotičke si nam pokazala in tista, ki je pripotovala k meni, je pa najlepša. Hvala še od tu.

Goga pravi ...

Krasen pušeljc voščilnic, vse so zelo lepe in prejemniki so zagotovo veseli.
Nahrčkana kozarčka si super uporabila in napiS prav nič ne zaostaja za kuplenimi.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Tina Z. pravi ...

sonja, včasih se sprašujem, le kako ti to vse uspe?! vsakič kopico takšnih perfektnih voščilnic, toliko tehnik in idej ... recimo to ozadje pri na zdravje mi je všeč, pa ta prekrasni šopek in elegantna dama, super barve, mila baletka in tako elegantna tresočka s tilom!

ArtMBR pravi ...

Hodim gor in dol in uživam ob tvojih stvaritvah. Rečem samo Na zdravje, zaslužiš si en kozarček penine.

Scrapping4funChallenges pravi ...

Lovely card, love the flowers
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Majda pravi ...

Draga Sonja, rojstnodnevnica, ki si jo delila z nami na blogu Scrapping4fun, me je najprej pritegnila - bogat šopek in čudovito barvanje. Vse ostale pa ... takoj za njo vsaka svoja, posebna in srčna. Vse čestitke, res!
Hvala pa za lepotičko, ki že krasi mojo vrvico s prazničnimi voščilnicami - prelepa je!!!
Prijazen pozdravček, Majda

Ne-Ja pravi ...

Fantastičen nabor :)! Postajaš že multipraktik tako kot Mojca -vse ti gre dobro od rok in proizvodnja je masivna :). Všečkma vse po vrsti!