ponedeljek, 13. november 2017

Mala šola 5. razred: 2. domača naloga

Vikend je bil po dolgem času spet čisto družinski. Srečanje treh generacij na tradicionalnem Martinovem kosilu. :-) Manjkala sta samo Miha in Monika. Ampak smo jima izostanek opravičili, saj sta trenutno na dopustu v Palm Springsu. Brez pečene race, rdečega zelja, mlincev in mladega prleškega vina. Gotovo se jima je v soboto pošteno kolcalo. :-)

Ne bi mogla reči, da pridno delam domače naloge. Drugo objavljam šele danes, tretje pa se sploh še lotila nisem.  Pošteno sem dvomila, če sploh smem objaviti današnjo voščilnico, zato sem avtorico originala vprašala za mnenje. Torej, moja današnja voščilnica je plagiat.  Malo preveč sem se držala Vladkinih navodil. :-) Čisto malo sem pa vseeno ponosna nase, da se znam, pa čeprav s plagiatom, na 100 m približati Vladkini mojstrovini. :-) 

Predavanje gostujoče učiteljice v petem razredu MŠPU sem poslušala s široko odprtimi očmi in »našpičenimi« ušesi. Takoj po predavanju sem odhitela v brlogec, in se lotila izrezovanja motiv. To je bil še najlažji del. :-) Liste sem barvala z navadnimi distressi, z vodo in čopičem, sadje pa senčila z distress oxidi.  Ko so bili vsi elementi postavljeni na mesto in zalepljeni, sem se odločila za previdnostni ukrep in izdelka nisem pošpricala z zlato barvo, kot je to mojstrsko naredila Vladka, pač pa sem »lagano sportski« nalepila drobne rumene kristalčke. Usode ni dobro preveč izzivati.  :-) Voščilnici sem naredila še pripadajočo škatlico-kuverto in okrasitev ovitka povezala z notranjostjo. Gospod, ki bo voščilnico prejel, bo praznoval častitljivih 90 let.









Moja druga današnja voščilnica je spet praznična. Izdelala sem jo za izziv Ko me inspirira. Za inspiracijo je bila Tinina voščilnica z božično zvezdo.Motiv sem obrezala s škarjami, božično zvezdo sem embosirala z zlatim prahcem, cvet in liste pa pobarvala s svinčnikovimi akvarelnimi barvicami. Zunanji napis je tudi embosiran, notranji pa odtisnjen z distress blazinico.




Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:

Za konec pa še en medvedek, ki se bo važil v novemberski galeriji Najlepšega para.


Vsi trije izdelki so narejeni izključno s pomočjo pripomočkov Najlepšega para:
- Rezalne šablone:
* Kvadrati s s šivi
* Pravokotniki s šivi
* Valoviti kvadrati s šivi
* Valoviti pravokotniki s šivi
* Jagode
* Okrasimo s cvetjem
* Sladko sadje
* Čestitke 4
* Velike številke (Tina za Rayher)

- Štampiljke:
* Medvedja prijatelja
* Praznična voščila (ki jih ni več v prodaji)
* Cvetoči božič
* Prazniki
* Prisrčne čestitke


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

16 komentarjev:

Tina pravi ...

Sonja, ko ti narediš 'plagiat' on to nikakor ni...to je čast za nas, da ti je nekaj tako zelo všeč. Hvala ti <3...lekcijo si usvojila v nulo...barvanje je izjemno, žepek in medo pa tudi.

Helena pravi ...

Zelo pridna učenka. Dobro poslušaš in gledaš ter narediš potem malce po svoje. Prva, s sadjem, je jesensko bogata. Sledi bleščeča, da bodo prazniki svetli. In nazadnje še simpatičen medo z drobno prijateljico.

Vladuška pravi ...

Tako kot je rekla Tina, to je čast, da ti je nekaj tako všeč. In odlična učenka si in si nalogo opravila z odliko. Prav tako žepek in to slednjo voščilnico. HVALA! :)

Nataša pravi ...

Fantastično si opravila domačo nalogo. VSe mi je zelo všeč :)

Valerija pravi ...

Uau, domačo nalogo si opravila z odliko. Krasne voščilnice!

moi pravi ...

Same lepe so nastale. Čudovita jesenska za jesen življenja, pa z žepkom in praznična z medvedkom. Sedi 5.
p.s.t. pri testu sediva skupaj, a velja?

Moje drobtinice23 pravi ...

To je dokaz, da si bila pridna in nisi klepetala med uro :D
Čudovite voščilnice so nastale pri tebi. Prav vse so mi všeč.
Glede na to, da se je Moi zagrebla in bo sedela pri tebi bom jaz tik za vama :D

leycika pravi ...

Na tvoji strani pa je vedno prava paša za oči, saj nas vedno razvajaš z samimi lepimi voščilnicami :)

Majda pravi ...

Naj se medvedek le važi - in ti z njim :-) Ponovno si tako lepo ustvarjala s pomočjo navdihov takšnih in drugačnih in hvala, ker ga prenašaš še na nas. Je videti, da ti je praznovanje treh generacij dobro delo :-)
Miren večer ti želim, Majda

helena pravi ...

Vsaka učiteljica si želi takšnih učenk kot si ti, mene bi pa že zdavnaj dale klečat v kot. Vse 3 so superca, ampak prva pa seka na polno. Mislim, da ti Vladka ne bo navila ušes :)

Hali pravi ...

ujej tako lepo in vestno delaš naloge... Listje je uauu in božična zvezda tako prebrisano izrezana. Ampak zmaga pa ... jaaa pri meni medo... joj kako je lušten in bunkico si tako lepo uporabila. Navdušena!

Janja pravi ...

Najprej pohvale, ker lepo slediš pouku in vestno delaš domače naloge. Vse tri so čudovite. Lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Plagiat (uh, kako je to grda beseda, če se jo uporabi pri ustvarjanju)...bolj bi pasala beseda pomoč pri ideji je definitivno uspela, pravzaprav si jo nadgradila (to pa ni kar tako)...z dodatkom - škatlico si naredila še bolj popolno.Medvedek pa itak tako cart...Do zaključka izziva je še toliko časa, da bo idej še veliko in se že veselim kaj boš pokazala naslednjič.

Tina Z. pravi ...

vau, prava mojstrica, pa še škatla, perfektno je tole sadje! in medo ter božična zvezda prav tako.

Andreja pravi ...

Zelo si pridna Sonja, res si vzorna učenka, saj slediš vsaki učni uri :-)) Zelo lepe so tvoje voščilnice.
Vesela sem, ker ustvarjaš tudi z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ne-Ja pravi ...

Ni plagiat če je ročno delo :).Vrhunsko barvanje in carska voščilnica za častitljiv jubilej -všečkam tudi uporabo polperlic, ker dajo svojevrsten pečat celoti. Všeč mi je kako si se znašl az žepkom in božično zvezdo, medo pa je itaq carski :)