torek, 17. oktober 2017

Metuljčki

Spet v zadnjih trenutkih hitim na izziv Craft-alnice. :-) Ta teden sem v takšni gužvi, da je joj. Doma in v službi. Vzrok za domačo gužvo vam razkrijem naslednji teden, saj bo nedelja nekaj posebnega. Jupiii! Se že veselim. :-)

Glede na pozno uro se bom potrudila, da moja objava ne bo predolga. Tudi spati je treba. :-)

Kot sem že omenila, imam še eno voščilnico izdelano po skici, ki so jo tokrat pripravila dekleta na Craft-alnici. Tokrat je nisem obračala, spada pa v kategorijo maskiranja in špricanja. :-) Na pot sem jo poslala, da Marjeti zaželi vse najboljše.



Prijavljam jo na naslednja izziva:
- Craft-alnica: Izziv #196: SKICA
- Najlepši par: Galerija meseca oktobra (Dragi moj najljubši Najlepši par, vse najboljše za četrti rojstni dan! )

Prejšnji teden je rojstni dan praznovala Katarina. Tudi k njej so leteli metuljčki.

Ozadje je izdelano z "oksidi" in plastično šablono Stamploration. Metuljčki so štampiljka Fiskars. Embosirala sem jih z rdečim prahcem.

Voščilnico prijavljam na izziv Stamploration: The Never-Ending Anything Goes Challenge

Ti metuljčki pa so prijateljici sporočili moje globoko sožalje ob njeni izgubi.


Sožalnico prijavljam na izziv CASology: Week 271: SORRY.




Na spodnji fotki je najin Miha, ki je bil prejšnji teden v Clevelandu. Gleda na jezero Erie. V San Franciscu se te dni dušijo v smogu, ki ga veter prinaša iz požara v severni Kaliforniji. Upam, da se vse skupaj čim prej konča.

 

Lep pozdrav do naslednjič. :-)

21 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

kot vedno si zakladnica idej in vsi ti metuljčki v različnih oblikah so mi zelo všeč, sploh pa napis na sožalnici, še kako res. fotka iz zda pa tako spokojna ...

Moje drobtinice23 pravi ...

Tvoja metuljčkasta objava za dobro jutro, je pravi balzam za oči.
Ena lepša od druge.
Moram priznati, da mi je fotka tvojega sina še posebej všeč :) Upam, da bo ozračje kmalu očiščeno smoga :(

Nataša pravi ...

Vau vse so prekrasne.
Upam, da se tam pri tvojem sinu ozračje čim prej umiri in očisti.

Tina pravi ...

Upam, da si sladko sanjala :-)...in hvala čudovit ustvarjalni navdh. Krasne so!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vse tri imajo svoj pomen, vse tri so narejene z ljubeznijo, občutkom, vse tri so čudovite. Naj bo takšen tudi tvoj današnji dan. Lp Tamara

Majda pravi ...

Draga Sonja, tudi meni namenjene metuljčke si dodala danes - z njimi si mi pred časom prinesla veliko tolažbe ... Danes si jih v svet pospremila s toplimi, žarečimi metuljčki, tako kot v življenju - sonce in oblaki si neprestano podajajo roke. Hvala še enkrat - iz srca.
Tudi meni je fotografija ob koncu objave zelo všeč, upam, da se stvari na drugem koncu sveta čim prej umirijo!
Zdrži do nedelje ;-), Majda

Valerija pravi ...

Iiii, kako lepa metuljčkasta objava. Obožujem metuljčke in prav vsak izdelek je nekaj posebnega.
Lp

Helena pravi ...

Kljub gužvi si uspela narediti tri krasne metuljčkaste voščilnice. Lepo ti je šlo. Zadnja fotka pa je tudi krasna.

moi pravi ...

Me pa res zanima zakaj si v gužvi in kaj bo v nedeljo ;)
Marjetino voščilnico sem videla že pri njej. Lepo si uporabila skico. Tudi za Katarino si se potrudila. Najbolj nobel pa je sožalnica, če lahko sploh tako rečem.
Miha pa naj čimprej dobi svež zrak.

Metuljčica pravi ...

Joj kako mi je to znano, tale gužva, ampak me nekako vse izpeljemo. Sem že radovedna.....Krasno si ustvarjala. Metuljčkasta je itak moja favoritka, pa tudi za Katarinina je lepa. Sožalnica je krasno sestavljena. Krasna fotka.

Janja pravi ...

Nežno frfotajoči metulji, ki prinašajo veselje na različne naslove. Krasno. Tudi sožalnica z njimi, je lepo sestavljena. Lepo bodi.

Andreja pravi ...

Čudovite voščilnice so nastale, vsaka za svoj namen. Zadnja fotka pa je zgovorna ....
Vesela sem, ker ustvarjaš tudi z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Anna Uhras pravi ...

Such a lovely card!! Love the black and white!! Thanks so much for sharing with us at CASology!! Anna xo

Darnell pravi ...

Your son probably told you that we had a bit of rain a couple of nights ago so the air is clear now around the Bay Area and San Francisco. It is so nice to have clean air again and blue skies and, more importantly, it was a big help for the firefighters! Yay! Your cards are all fantastic, Sonja, as always! Hugs, Darnell

Jen W. pravi ...

All three of your cards are gorgeous but I especially like the elegance of the last one. Thanks for playing along with CASology this week!

Goga pravi ...

Zelo lepe in frfotajoče. Metulji so res univerzalni dodatek. Za vse priložnosti.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Janet a.k.a. swanlady21 pravi ...

Three butterflies cards ... love the black and white one. So happy you could join in the fun at CASology this week.

Judy1223 pravi ...

Your cards are all so lovely, but I especially love the CASology card -- the black and white with vellum is so gorgeous! Thanks for joining us at CASology!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Joj Sonja sorry...zamujam na moč ampak ni šlo prej...čedalje bolj čudni časi plešejo okoli mene in ne vem ali je to od staranja, naveličanosti ali pa samo trenutne situacije...Ob vsem tem me nekako najbolj vleče k sožalnici ki je preprosto fantastična. Tale rahel odtis pisave v ozadju in oba metulja...saj ni potrebno nič več, da nekomu sporočiš, da je tudi tebi hudo.
Metulji na packajočem ozadju ali pa na mehurčkih ...pa obvladaš!!!! Lepo bodi....pa na spanje ne pozabi...saj veš v starosti postajamo tako dementni, da tudi na osnovno stvar kot je spanje lahko pozabimo:-))

Natasa pravi ...

Krasne voščilnice si nam zopet pokazala!

Ne-Ja pravi ...

Tokrat si me presenetelia z metuljčki na sožalnici -super nežno izpade vse skupaj. Metuljčki frotajo pir tebi tudi pozno jeseni vidim - čudovite so vse po vrtsi. Fotografija z Mihom pa je huda - bravo avtoruju :).