ponedeljek, 26. junij 2017

Poletje je!

Uživam v teh pasjih dneh,  čeprav si ves čas brišem pot iz čela. Veliko vsega mi uspe postoriti, edino za sedenje pri računalniku mi zmanjka časa. Ker predvidevam, da nisem edina s takšnimi težavami, bom skrajšala današnje nakladanje na minimum.:-)

V Craft-alnici nam je Tina za svoje slovo od ustvarjalnega tima pripravila krasen poletni izziv. Ribice. :-) Kadar se pojavijo izzivi, za katere nimam pripomočkov, se vedno obrnem na Mojco. Ona ima vse in še več. :-) In rada pomaga. Naj že v naprej povem: vse, kar vidite skozi ladijsko okno, razen valov, narejenih s stencil šablono,  je nažicano. :-)  Lesene deske pa sem sama pobarvala in »nažagala«. Ladijsko okno je zastekljeno s plastično folijo in ojačano z medeninastimi razcepkami, saj v trup ne sme vdreti voda. :-) Gotovo to ni pogled, ki ga vidijo potniki v prvem razredu, pač pa pogled slepega potnika, ki se šverca globoko v podpalubju. :-)




Ribice plavajo na naslednje izzive:
- Craft-alnica: Izziv#188: MORJE
- Scrapping4fun Challenges: Challenge #93: Summer
- Crafting from the Heart: Challenge 165: Anything Goes
- Simon Monday Challenge Blog: Simon says: Stencil it

Za blogerski podmladek, Valerijinega sinčka Tima, pa sem izdelala dobrodošlico z žirafico Najlepšega para. Vsi pripomočki, uporabljeni na izdelku, so od Najlepšega para, zato jo lepim v junijsko galerijo. 





Lep pozdrav do naslednjič. :-)




25 komentarjev:

Renata pravi ...

O kako lepa! Super si ustvarila za Craftalnico. Jaz se nisem opogumila, saj nisem v moji shrambi našla ničesar kar bi bilo podobno ribicam ;)
Tudi žirafica za malega Tima je super, v cas stilu.

moi pravi ...

Krasen pogled v morski svet. Meni deluje kot pogled skozi podmorničino okno 😜
Tudi žirafa je cartkana.
Uživaj še naprej, meni se zdi, da ti prihod otrok daje krila, kaj?

helena pravi ...

Madonca, zdaj že deske žagaš? kdor zna, zna. Super, da si med seboj pomagamo, pa čeprav gre za žicanje..... Pogled skozi okno v morsko globino je čudovit. Tudi mala žirafica je tipi topi in všeč mi je, ker si dodala živahno rumeno barvo.

Helena pravi ...

Krasne ribe si nažicala pri Mojci :) Morska voščilnica kar vabi na morje, plažo in v odkrivanje podmorskega sveta.
Tudi otroška voščilnica je krasna.

Metuljčica pravi ...

Morska voščilnica je čudovita. Krasno si žagala in nastala je res prelepa voščilnica. Tudi otroška je več kot cart.

Keti's Projects pravi ...

Jaz bi bila z veseljem takle slepi potnik. Odlično si se znašla z Mojčino pomočjo, tudi jaz sem se pri tokratnem izzivu poslužila variante "klic v sili".

Vladuška pravi ...

Ja, tudi jaz sem vs emanj za računalnikom. Raje kvačkam trenutno nekje v senci, ko imam čas. Lepo si ustvarjala in prikazala del podvodnega sveta, ter razveselila starše blogovskega pomladka :)

Nonnie's Cards and Gifts pravi ...

Great cards and perfect for kids. Thanks for sharing with us at Scrapping 4 Fun. Vicki DT http://scrapping4funchallenges.blogspot.com/

Diana pravi ...

What a cute card, love the window and the fish!

Thank you for joining our Challenge at Scrapping4funChallenges, good luck!
Looking forward to see you at the next challenge

X
Diana
DT member at Scrapping4funChallenges
Diana's Creations

Klara pravi ...

Super podvodni svet si ustvarila! Pa žirafica je tudi luštna! Mislim, da je poletje ravno pravi čas, da malo odklopimo od računalnika...

Moje drobtinice23 pravi ...

Ti le uživaj in nas razveseljuj s svojim krasnimi izdelki.
Bi tudi jaz rekla. da je pogled skozi podmorničino okno fantazija.
Žirafa pa je itak zakon.
papa Danica

Unknown pravi ...

Super ideja z razcepkami, naredi ladijsko okno še lepše :) Srečno!

Hali pravi ...

ii kakšne lepe barve in kombinacija vsega. Prekrasno si ustvarjala!

Tina Z. pravi ...

oo, kakšne super ribice in fantastično ozadje ter krasen razgled. žirafica pa je tudi zelo ljubka.

Zvonka pravi ...

Obe voščilnici bosta s svojo simpatičnostjo nekoga razveselili, vsaka po svoje. Lp

The Crafty Bat pravi ...

Cute card, love the fish :)
Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges
Kelly (DT)

Darnell pravi ...

I love your wooden ship's porthole window card, Sonja, and the awesome brass pins around! The view of the fishes and ocean life is fantastic!! I also love your sweet baby card for Valery! I hadn't heard the news, so thank you for sharing so I could go over and leave her my congratulations! Hugs, Darnell

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the window.
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Unknown pravi ...

Love both of your projects! Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Best of luck to you, and hope to see you next round!

Carrie, DT :)
dearzae.com

Valerija pravi ...

Draga Sonja, naredila si čudovito morsko voščilnico, ampak žirafica za malega fantka je še lepša...in prav tale sedaj krasi naš dom in greje moje srce!
Hvala za obe prekrasni voščilnici in lepe želje, ki so v minulih dneh prispele k meni.
Lp

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja morska voščilnica, krasnih barv in lepo si jo zaokrožila v okno .-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
Tudi voščilnica z žirafo je zelo lepa.

Tanja E. pravi ...

Super morska voščilnica, odlično se ji poda ustvarjeno okno, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna morska voščilnica je nastala.
Hvala, da si se pridružila izzivu.
Pozdravček,
Tina

Tina pravi ...

Sonja, prav zadišalo mi je po morju!!! ...naravnost čudovita je. Modra žirafa pa je čista špica...sploh s krasnim ozadjem, na katero si jo postavila.

Janja pravi ...

Sončku se ni moč upreti :). Tvoj podvodni svet je naravnost čudovit. Žirafa za malega fantka ima krasno ozadje. Lp