ponedeljek, 12. oktober 2015

Roza pentlja drugič

Danes dopoldne sem dragemu pomahala v slovo za naslednjih deset dni. Šel je na rekreacijo v Strunjan. Jaz pa v brlogec. Takoj po kosilu. Sivemu, deževnemu dnevu je bilo nujno potrebno dodati nekaj barve. :-) Za izziv na Craft-alnici, kjer tokrat ustvarjamo za združenje Europa Donna Slovenija, sem ustvarila še tri voščilnice z roza pentljo. Kot rečeno, sem se igrala z barvami.

Prvi dve voščilnici sta nastali v bokeh tehniki. Tokrat sem ozadje izdelala z Distress blazinicami v akvarelni tehniki. Potem, ko sem nanesla barve na osnovo, sem vse skupaj pošpricala s perfect pearls, da se lepo blešči. Na žalost tega na fotografije nisem mogla ujeti. Beli krogci so narejeni s pomočjo šablone Najlepšega para Bokeh ki, čisto mimogrede, postaja moja najljubša plastična šablona. Le kaj bi jaz brez Najlepšega para!? :-)) 



Pri drugi voščilnici sem uporabila napis iz Mavelu (Klara, hvala ker si me spomnila na to štampiljko) in dodala samo gumbek  z roza pentljo, ki sem jo naredila z zvijanjem prejice.


Pri tretji voščilnici pa sem se igrala s tehniko, ki jo do popolnosti obvladata Vladka in Maja. Že večkrat sem poskušala, ampak ker si nisem pogledala filmčkov in prebrala navodil, je bilo vse skupaj bolj klavrno. Tokrat pa mi je uspelo.! Juhu! :-))


Mislim, da tole ozadje ne potrebuje veliko dodatkov. Barvna kombinacija je sicer precej nenavadna in lep čas sem razmišljala kakšno osnovo naj uporabim. Upam, da sem se pravilno odločila, ker nisem kombinirala še tretje barve.


Voščilnice prijavljam na naslednje izzive:
- Craft-alnica: Izziv #144: Roza pentlja
- Najlepši par: Galerija meseca oktobra ( štampiljke Sreča, kovinska šablona pentlje, Kovinska šablona      Pravokotniki s šivi, plastična šablona Bokeh)
- Mavelu: Razstava vaših mojstrovin ( štampiljka Gumbek za srečo in Distress blazinice)

Vse ostalo, kar je nastalo in še nastaja v mojem brlogecu, pa vam pokažem kdaj drugič.





Lep pozdrav do naslednjič :-)

29 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna ozadja si pričarala, sploh prvi dve sta mi všeč, ker so barve tako nežne in tople.

moi pravi ...

Vse tri so prekrasne in ozadja čudovita.

Cvetoči travnik pravi ...

Odlično si se spoprijela z vsemi tehnikami:) in nastale so lepe in nežne voščilnice. Predvsem pa občudujem tvojo bokeh tehniko, ki jo resnično dobro obvladaš in tudi podlaga je v takih lepih nežnih barvah. Zelo si bila pridna (takoj se pozna, če ima človek čas:))
Lep pozdrav in uživaj v ustvarjanju, Andreja V.

Zvonka pravi ...

Vse tri so čudovite, prva mi je sploh enkratna, tako nežna in lepa, super ti je uspelo ozadje, pa ta pentlja tudi naredi svoje. Tudi ti si se uspešno spoprijela s packanjem, zdaj smo zasvojene, ha ha. Izkoristi moževo odsotnost in veselo ustvarjaj. Lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Opa, slamnata vdova je med nami.....kako se bo sedaj kresalo v brlogcu....se že menim za dopust, da bom dohajala komentarje pri tebi.
En skoraj velik NIČ je na teh voščilnicah , pa tako BOGATE so za pogledat. To vedno občudujem pri tebi...če bi ti samo pobarvala vogal prazne voščilnice, bi le-ta izgledala super....to je tista tehnika,( poleg bokeh), ki jo obvladaš....čao

Helena pravi ...

Packanje je res terapevtsko in tebi je šlo odlično.
Krasne voščilnice za dobrodelni namen.

Tina Z. pravi ...

oo, kako si se pomatrala s tehnikami, meni te ne gredo najbolje ... krasne voščilnice si naredila, ta ozadja, uf ... pa ta pentlja iz preje, same super ideje in izvedbe.

Vladuška pravi ...

Ta bokeh tehnika je tebi pisana na kožo in obvladaš jo do konca. Tako magično ozadje je na obeh. In vesela sem, da je tudi tebe okužil virus packanja. :) Je pa res, da si človek mora vzeti čas in naštudirat, pol pa gre vse gladko in predvsem ima zraven veliko zabave :)

jasna varcakovic pravi ...

Krasne pastelne; najsimpaticnija mi je ona sa gumbekom!

Hali pravi ...

Krasno igranje z barvami in zdaj, ko si začasno sama, bo še nastalo lepih izdelkov. Paše kdaj takole, ane? Kakor se imamo radi, tako paše tudi malo "ločenega" življenja ;-)

Klara pravi ...

Sonja, me veseli, da sem te navdihnila. Tvoje čestitke so enkratne. Tale bokeh tehnika ti super laufa. Tudi gumbki s prejico so luštni.In hvala za tvoj krasen komentar na mojem blogu. : )

leycika pravi ...

Ustvarila si res enkratne voščilnice, to "packanje! ti je super uspelo :)

Unknown pravi ...

Čudovite voščilnice,vse so si tako podobne, vendar tako različne, super so ti uspele. Mislim, da bodo voščilnice puncam iz društva Europa Donna zelo všeč ;-))
Lp, Larisa

Goga pravi ...

Krasno si packala, vidim, da se virus širi z svetlobno hitrostjo :). Uživaj v samotnih, ustvarjalnih dneh, mislim, da ti ne bo nič dolgčas.
Hvala, da si se nam pridružila v rožnato obarvani Craft-alnici. Pozdravček Lili

Metuljčica pravi ...

Kako si pridna, čudovite voščilnice, ena lepša od druge.

Tina pravi ...

Sonja, čarobno lepe so in polne dobrih misli zlate Sonje :-). Vse pohvale.

Janja pravi ...

Tvoje voščilnice imajo krasna ozadja.
Lepo število si jih opremila z roza pentljo. Res vse pohvale. Lp

Renata pravi ...

Sonja, ne moreš ti brez Bokeh tehnike in Tine. Sve že dve okuženi z eno in drugo. Obvladaš vsako packanje. hahaha Čudovite voščilnice si naredila.

Unknown pravi ...

uuu lepe vse :))
amoak zmaga taprva:)))

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Joj Sonja, tvoja pisana ozadja so prečudovita. Voščilnica, s katero si me izredno razveselila ob moji 'bolniški', še vedno visi na častnem mestu. Sploh mi ni jasno, kako dobiš tako lepe, žive barve! Prva voščilnica mi je Top! Katero roza barvo imaš, k je tako lepo roza?

oldpunca pravi ...

Hvala ti za tako lep komentar. Roza blazinica je Versa Color 33 PINK. Kupila pa sem jo v trgovinici Mavelu.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Hvala:)

helena pravi ...

na čudovita ozadja si dodala lepe gumbke in dodatke. Vsaka po svoje je lepa in nosi svojo sporočilnost.

Unknown pravi ...

uau, tele z gumbki in pentljicami so prav nekako pravljične... čarobne, krasne so! :)

Andreja pravi ...

ooo Sonja kako čudovita ozadja si naredila. Obe tehniki sta ti super uspeli. Všečne voščilnice so nastale :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Renata pravi ...

Krasne so! Še posebej so mi všeč pisana ozadja, kar kličejo pozitivno energijo!

SaraS pravi ...

Super ozadja si naredila... zelo mojstrsko. Mi je pa zadnja najljubša... tole packanje je res fenomenalno.

Hiška iz papirja pravi ...

Bom začela pri packanju - super ti je uspelo! Saj veš, kako pravijo - če nič drugega ne pomaga, preberi navodila ;) Pri kombiniraju barv se sama držim tega, da če uporabiš dve barvi, ki pašeta skupaj, in zraven dodaš še belo - ne moreš zgrešiti :)) Bokeh tehniko pa res obvladaš v nulo, prvo ozadje je fantastično in bi bilo prav škoda, če bi ga prekrila, pa še čudovita pentlja tako lepo pride do izraza. Hvala, ker si se pridružila dobrodelnemu izzivu v CRAFT-alnici. Lepo bodi, Maja

Ne-Ja pravi ...

Čudovita ozadja si naredila in res pri tako bogatih barvah ne potrebuješ nekih hudih dodatkov, da voščilnica zasije. Obladaš :)!