petek, 24. april 2015

London - prvi del

Strah, da se bom sama samcata izgubila v širnem svetu je bil popolnoma odveč. :-) Izlet v London je bil čudovit in nepozaben. Otroka sta mi v lepem pomladnem sončnem vremenu razkazala mesto. Uživala sem v njuni družbi in kot je nepripravljen svet spoznaval pisatelj Douglas Adams, sem tudi sama šla v London popolnoma nepripravljena z željo, da mesto začutim in spoznam čisto po svoje.

Nad oblaki
Pred pristankom na letališču Stansted
Iz malo večje "avtobusne postaje" na Brniku sem priletela na ogromno (vsaj zame) letališče Stansted v Londonu. Ko sem prižgala telefon, me je čakalo sporočilo mojega dragega: " Ne pozabi prestopiti v Pragerskem." Od srca sem se nasmejala in pogumno stopila na angleška tla. Na izhodu iz terminala sem sledila rjavim Kappa nahrbtnikom in kovčkom, po katerih spoznaš Slovence po celem svetu in prišla do prodajalca vozovnic za Stansted exspress. Verjetno mi je na nosu pisalo, od kod sem, saj mi je mladenič natančno razložil, kam se moram obrniti, da bom prišla na vlak za Tottenham Hale v Londonu, kjer me je čakal Miha. Uf, kako ponosna sem bila, ko sem svoje malo dete objela sredi velikega Londona!  Sine mi je kupil vozovnico za mestni promet, ki velja tako za podzemno železnico, kot za avtobuse in se ji namesto Urbana reče Oyster. :-)) Zadnji del potovanja do njegovega stanovanja in do Monike je bil s podzemno železnico. Prvi dan smo zaključili ob prijetnem klepetu in odlični juhi, ki jo je skuhala Monika.


Pogled z balkona - Devan Grove

V petek zjutraj je Miha šel v službo, midve z Moniko pa raziskovat London. Lepo je imeti čisto osebnega vodiča. :-)) Po spominu in z Monikino pomočjo sem na karto Londona vrisala poti, ki smo jih "predelali" v treh čudovitih sončnih aprilskih dneh leta 2015.


Za petek nama je Monika pripravila "klasično turo": Waterloo Station - London Eye - London Bridge - Big Ben - Hauses of Parliament - Buckingham Palace - St.James Park - Horse Guards Parade - Trafalgar Square - Piccadilly Circus - Regent Street - Oxford Street.

Do Waterloo Station sva se peljali z avtobusom, potem pa pot nadaljevali peš. Glavo sem obračala v vse smeri in si poskušala čim več zapomniti. Fotoaparat sem imela ves čas v roki in pridno beležila pot, po kateri sva hodili. 
 
London iz nadstropnega avtobusa

Waterloo Station

Waterloo Station

London Eye
 
Sonja, v ozadju London Eye :-)

Houses of Parliament

Big Ben

Winston Churchil

Sonja, v ozadju Houses of Parliament :-)

Londonski avtobusi

Taxiji

Avenija The Mall

Sonja, v ozadju Buchingamska palača :-)

St.James Park
Horse Guards Parade

Trafalgar Square

Sonja in tipična londonska telefonska govorilnica :-)

Piccadily Circus

Regent Street

Pametna pogruntavščina za tiste, ki vozimo po desni....



Na Oxford Street sva zavili v ogromno veleblagovnico. Moj spominek iz Londona sta postali štampiljka metuljčkov in robna štanca. Res sem izgubljeni primer! :-)) 

Nazaj grede sva se ustavili pri Mihu v službi. Razkazal mi je njihove prostore in me predstavil sodelavcem. V primerjavi z mojim delovnim mestom, kjer se po novem niti smejati ne smem več, je vzdušje v Mihovi firmi sproščeno in veselo. Vsi  njegovi sodelavci so bili videti zadovoljni, čeprav delajo in naredijo veliko več, kot mi v naših skoraj zaporih, ki se jim reče služba. Sredi ogromnega prostora imajo mizo za namizni tenis, stojalo za kolesa in lično kuhinjo s prigrizki. Pisarni sta namenjeni ekipam, ki delajo na projektih. Vsi, ki v danem trenutku niso na projektih,  pa delajo za veliko skupno mizo, kjer se krešejo ideje in potekajo debate.



Zvečer, ko se je Miha vrnil iz službe, smo naredili načrt za naslednji dan.


Ste pripravljeni na izlet v preteklost?  :-)




23 komentarjev:

jasna varcakovic pravi ...

I ja bih u London! Vidi se da si uzivala; divne fotografije!

Martina pravi ...

Krasno si opisala svoj boravak u Londonu, jedva cekam nastavak. Divne slike.
Lp, Martina

Valerija pravi ...

Uau, super, krasen opis in fotografije. Sedaj vidiš, da je bil strah odveč...ampak mene bi pa bilo tako strah, da si še poskusiti ne bi upala iti sama.

Klara pravi ...

Kako uživam ob branju tvojih potopisov. Vse znaš tako lepo opisat in pospremiti s krasnimi fotkami. Vidi se, da si imela osebnega vodiča saj je London na tvojih slikcah slikan iz čisto drugega zornega kota... pa tudi neverjetne gneče ljudi v ozadju ni opaziti. Komaj čakam na nadeljevanje. : D

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tako kot si ti uživala na potovanju, sem jaz uživala ob branju...potopisi ti prav tako ležijo kot bokeh tehnika, ki jo vsi občudujemo pri tebi. Ker grem za nekaj dni na dopust, žal ne bom mogla takoj prebrat tvojega nadaljevanja...drugi teden te preberem od začetka do konca...kot knjigo. čao

Danica pravi ...

Sonja, krasen izlet si nam pripravila. Čudovite fotke super napisano. Ob banju sem podoživljala svoj obisk v Londonu od katerega je minilo že kar nekaj let.
Tako lepo si napisala, da sem se ob branju počutila, da se ob tebi sprehajam po Londonu :))) Tokrat bitudi jaz verjetno poiskala štacunco z igračkami, ki jih me uporabljamo :D
Komaj čakam nadaljevanje.

Lp Danica

Renata pravi ...

Sonja, lep potopis. Kot je Danica že napisala, dobiš ob tvojem zapisu in slikovnem materialu občutek, da sem zraven. Čakam na drugi del.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

veš kaj, sem pa presenečena, ker ni nobene gužve! Pričakovala bi množice povsod, tole je pa videti izredno simpatično. Tvoje predstavitve so mi šeč, ravno prav osebne so da potegne in veliko novega izvem. Ti kar malce zavidam tvoj pogum, sama še na avion ne upam :))

Helena pravi ...

Joj, ravno danes ponoči si mi je sanjalo, da sva se z dragim odpravila v London :) No, zjutraj pa me čaka tvoja objava :) Po beseda in fotografijah sodeč, si se imela super. Sem se kar zraven sprehajala in občudovala lepote Londona.
Čakam nadaljevanje ... :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Uh koliko čudovitih fotografij in seveda zelo izčrpen potopis. Še že veselim nadaljevanja...

Janja pravi ...

Kako lepo je obujati spomine na London. Presenečena sem, kako malo ljudi je povsod. Se vidi, da si imela osebnega vodiča, ki pozna utrip mesta in ve, kdaj je pravi čas za ogled :). 2 leti nazaj smo se komaj prebijali po mestu.
Se veselim nadaljevanja. Lp

Unknown pravi ...

Čudovita delitev:)

Ne-Ja pravi ...

Sonja hvala za tako podroben opis tvoje poti in vtisov. Si me iz bolniške postelje premaknila ven na luft in zanimivo okolje :). Komaj čakam nadaljevanje.

Zvonka pravi ...

Dobrodošla nazaj in hvala za tako lep opis Londona, hitro napiši nadaljevanje. Lp

draica pravi ...

Ti pa znaš .... potovati in pisati! Bravo!
Zelo si sistematična! Všeč mi je! Lepe slike! Tudi nakupi spominkov so zanimivi ;)) !!! LP

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lepo si nam opisala tole tvoje potepanje...no in že čakamo na nadaljevanje...

ime rože pravi ...

Ooo in kakšno vreme si imela v Londonu! Čudovito, vse! Ko sem brala uvod, sem se predstavljala sebe v dani situaciji, v prav posebnem odnosu do sebe in vsega okoli; tako prikupno sama. ;) Čakamo nadaljevanje!

Goga pravi ...

Vidiš, strah je bil popolnoma odveč. Krasno si doživela mesto in lepo, da izkušnjo deliš z nami.
Komaj čakam nadaljevanje ....

Sandra Pecić pravi ...

Odlično ti stoji London! Stalno da ideš ;) Naravno da sam spremna za nastavak putopisa....

Andreja pravi ...

ooo ti naša popotnica :-))
Spet si nam pripravila krasno reportažo in čudovite fotke!
Le kaj nas še čaka ...

Hali pravi ...

aaa prekrasen zapis in fotografije, jupi vesela zate, da si uživala in videla svoje :-)

Vladuška pravi ...

Lahko si res ponosna nase, da si takole odlično vstopila v London in na svoje prvo samostojno popotovanje. Zdaj pa grem brat nadaljevanje :)

Cvetoči travnik pravi ...

Ha,ha, ker zamujam s komentarji, sem bila najprej pri tvojem drugem delu. Sonja, vesela sem, da imaš tako možnost, da si lahko vse te lepe stvari ogledaš z osebnim vodičem. Verjamem, da uživaš. Bodi lepo in potem, ko prideš domov, pričakujemo izdelke s tvojo novo pridobitvijo:)) Lep pozdrav, Andreja V.