ponedeljek, 30. junij 2014

Čas za sivko in darilca





Zadnje čase se pri nas dogajajo same lepe stvari. Hčerka se je priselila nazaj domov, saj je dobila delo v domačem kraju. Zaenkrat samo za 4 ure dnevno in preko študenta, ampak do takrat, ko ji poteče status, se lahko še marsikaj zgodi :-). Pri vseh slabih stvareh, ki so se ji dogajale zadnje leto, se ji končno spet nasmiha sreča. Jutri pa prideta na dopust sine in njegova punca. To bo spet živo v hiši!

Ko se stvari postavijo v red, je potrebno tole proslaviti  in koga razveseliti :-).  

Sivka je letos spet krasno cvetela. Že od začetka junija tičim med temi dišečimi cvetovi, pletem butarice, sušim cvetove, šivam vrečke in slikam z barvami za tekstil.

Kako se splete butarica, sem pokazala v TEJ objavi pred dvema letoma.

Butarice in vrečke pa sem pripravila tudi za darilca, za vas moje zveste bralke in bralci.


Kaj je potrebno storiti za to, da bo butarica dišala pri vas doma? Nič posebnega. Samo komentar pustite pod tole, že 150-to  objavo. V četrtek, 10. julija bom izmed vseh komentarjev izžrebala 5, ki dobijo butarico in 3, ki dobijo vrečko s sivko. Bom pa spet, tako kot lani, poslala butarico še komu, kot drobno pozornost in presenečenje. Veliko jih imam. Na fotografijah jih je 19. Pet  jih je že pred fotoseanso našlo novi dom,  šest pa jih še čaka, da jih "oblečem" :-). Pa še kakšno bom spletla, samo da dragi pogleda vstran, saj malo že obrača z očmi, ko vidi, kaj počnem. Ampak, za fotoseanso se je pa vseeno potrudil :-).








Lep pozdrav do naslednjič :-)

32 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Vesela sem,da je vaša hiša spet polna in vesela.Najlepše je,ko je zbrana cela družina.Tebi in tvojim želim,da se vam lepe stvari dogajajo še kar naprej in naprej :)
Tvoj dargi pa res naredi čudovite fotografije.Sem jih šla kar parkrat pogledat.Res so vredne ogleda.
Pozdravček,Urška

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Priznam, da sem nad tvojimi čudovitimi butaricami vedno očarana in kar malo sem ti 'fouš' takega pridelka sivke :) Luštno, da se hčerka vrača; a nismo hecne me, mame, samo, da so vsi na kupu, pa je vse ok :))

Tamara pravi ...

O kako so čudovite! Tudi moja mami ima na vrtu sivko. Jutri gredo na morje in že razmišljam, da bi naredila kak šopek da jo presenetim, ko pride nazaj.
P.S. hvala za obisk na mojem blogu in komentar.
Lep pozdrav! Tamara

jasna varcakovic pravi ...

Sretna proslava; divne ideje, kao i obicno!

Renata pravi ...

Vedno sem mislila, da sivka raste samo ob morju. Pred dnevi, ko sem bila na Balatonu, sem bila presenečena, koliko sivke raste tam. Butare ti gredo dobro od rok, lepo si jih prepletla. Zelo lepe so tudi vrečke z sivko. Čestitke tvojemu dragemu, za krasne fotografije.
Imejte se lepo vsi skupaj.

Lp.Renata

vilinke pravi ...

O kako lepo, da boste spet vsi na kupu ;) uživajte in čim več lepega vremena ;) Te tvoje butarice sem že lani občudovala in se veselo postavim v vrsto ;) tudi vrečke so prečudovite ;)

Andreja pravi ...

iiijoj tele tvoje butarice Sonja mi pa vedno delajo lušte :-)) in sedaj še dišeče vrečice ... Krasno Krasno!
Tvoja/moja butarica je dobila častno mesto :-) Res sem vesela zanjo!
Ravno včeraj sem si kupila v Lidlu 30 sadik sivke, da bom doma imela vsaj eno vrsto "Provanse" :-))) Obožujem jo!

Helena pravi ...

Fajn, ker boste v polni sestavi :) Želim vam veliko lepih in razigranih trenutkov.
Sivka pa je zakon. Tvoje butarice so res prekrasne.

Martina pravi ...

Vidim kod tebe je opet veselo i lijepo. Lijepo je kad je obitelj na okupu. Butarice-nemam pojima što to znači na hrvatskom-sramota,ali eto :)..izgledaju fenomenalno. Ti si svestrana i sve ti polazi dobro za rukom.
Lp i ugodno provedeno vrijeme sa obitelji ti želim.
Martina

Ne-Ja pravi ...

A veš da sem ravno pred dnevi, ko sem iskala navodila kako se butarice naredi naletela na tvojo objavo z navodili, danes pa jih ponujaš nam - res so fenomenalne. Pridna si, da si že pri 150-i objavi in kar tako naprej :). Verjetno je nekaj nalepšega za mamo, ko se mularija zbere v domačem gnezdu, čeprav nas drugače skozi "šimfate" ;). Uživaj v polni hiši, tvoj dragi pa naj kar posname še kakšno slikico!

Ustvarjalne sanje pravi ...

Čudovite so te butarice,tudi vrečke so krasne,seveda pa se potegujem za nagradico,saj je darilce čudovito.Lp in uživaj v krogu svojih najdražjih

helena pravi ...

Na, ta je pa dobra. Pri tebi sivka visi od povsod: smrečice, debla, žive meje.....čudovito spletena in v luštnih vrečkah. Mislim, da mi bo tokrat sreča naklonjena...:):)

Janja pravi ...

Oooo kako si bila pridna. Kako mora šele dišati okoli vaše hiše :). Butarice so čudovite. Tako velikih ne vidim pogosto.
Veliko veselih uric v krogu najdražjih ti želim.Lp

Unknown pravi ...

very wonderful and such a wonderful Idea. they are amazing

Vladuška pravi ...

oo, imate ze okraseno smreko :))) Super ideja. Cudovito si tole napletla. Imejte se lepo in uzivajte skupaj.

Hali pravi ...

Butarice so ena super reč, dišeča in še lepo zgleda :-) In jupi za polno hišo :-) Uživajte v skupnih trenutkih!

Klara pravi ...

Me veseli, da se stvari obračajo na bolje in da boste spet vsi pod isto streho mame Sonje. Tvoje butarice so res izjemne. Verjamem, da z eno samo zadiši vsa hiša. Res bi bilo lepo eno imeti...zato močno držim pesti. :))

Unknown pravi ...

ooo 150,čestitke. Super butarice in vrečkice s sivko, itak je pa vonj sivke najboljši vonj na svetu. Hvala, ker z nami deliš svoje dobrote.

Unknown pravi ...

iiiiiiii kolk so lepe:))) čestitke ob jubileju (se dobro da to niso leta) hihih....... vonj sivke je pa tko craski da bi jaz kr spala tam vmes hihih

Hiška iz papirja pravi ...

Čestitke za 150 objav, Sonja! Je pa res najlepše, ko je družina na kupu, uživajte in naužijte se skupnih trenutkov ... Krasne reči počneš s sivko, res mora prelepo dišati okrog vaše hiše!

Sapfina pravi ...

Kakšna ljubka darilca si pripravila in čestitam za okroglo številko! Tvoje objave je vedno zelo lepo prebirati!
Pozdravček, B.

Unknown pravi ...

Šele ta objava mi je pokazal pot do tega, kako splesti butare iz sivke. Sama je imam doma obilo, ampak žal nimam tako spretnih prstov kot ti... Morda pa poskusim, z navdihom od tebe, tudi sama. HVALA!

Simona pravi ...

Jaz jo pa imam in že celo leto me razveseljuje. Se z njo prav važim, ti povem. Vsak obisk, ko jo vidi prvič, jo opazi. Hvala ti še enkrat zanjo.

Mojca pravi ...

Kaka lepa puta, polna sivke, zelo si bila pridna. Tudi vrečice se mi dopadejo.
Meni pa še sivka raste.
:)

Klara pravi ...

Ah, krasne so! In čestitke za že 150. objavo! :)

Unknown pravi ...

Res lepe in zanimive fotografije,najlepše pa je v krogu najdražjih:)

Nena pravi ...

Imam pa res sreco.....ko se mi uspe javit iz Pariza ti poklanjas bonboncek.....cudovita sivka in ne bos vrjela na moji poti v USA smo z vreckami sivke razveselili tudi nase sorodnike v NY :-)

Sandra Pecić pravi ...

Puna kuća-vesela kuća!! Uživajte zajedno! Sećam se ovih tvojih butarica od prošle godine.. sada su divno predstavljene i aranžirane ;)

Navihančki pravi ...

Jaz sem se kakšne 4 leta nazaj lotila šivanja vrečk s posušeno sivko, ampak niso niti približno tako elegantne kot tvoje:) In uau...butarice so čudovite:)

Adrijana Knez pravi ...

No vidiš Sonja....v vsej noriji in pripravah na morje....pa zamudim to dišečo objavo, kajti naravnost obožujem sivko ;)))
Hhhhmmmm...morda pa se mi nasmehne sreča, ker stojim zadnja v vrsti ;)))) hhhehhee...
Pošiljam ti vroč morski pozdrav in hvala, ker si se pridružila mojemu bonbočku....res sem vesela ;))
Nočko, Jana

valentina pravi ...

Čudoviti snopki sivke
in zelo lepe dišeče vrečke.
Vse pohvale tudi fotografu .

lp iz Cuprnije

Metuljčica pravi ...

Joj, kako sem pa lahko skoraj spregledala tako lepo objavo. Sivko imam neizmerno rada in s sestrično večkrat izpeljeva kakšen vijola projekt. Čudoviti so tvoji snopki in vrečke. Te pa čisto razumem, tudi moja mladina prihaja in odhaja, a sama baje kar žarim ko smo vsi doma.......Uživajte.