ponedeljek, 4. marec 2013

Liebster Award

Keti me je prijetno presenetila s to blogersko nagradico :-) In z veseljem jo posredujem naprej.

Nagradico pa sem dobila tudi od Tine B. Hvala :-)

 And here is a little about what the award is all about:

This award was designed to be a blog award in the "pay it forward" fashion. Once you've been nominated, you award it to five blogs that you like that have fewer than 200 followers, to encourage new visitors to visit these blogs.


The rules for accepting this award are:

You need to thank the person who gave you the award and link back to their blog. Post the award onto your blog. Give the award to five bloggers who you appreciate that have fewer than 200 followers. Leave a comment on their blog letting them know that you have given them this awesome award!

Next you need to PAY IT FORWARD!


Izbrala sem naslednje bloge (vrstni red je naključen, izbirala pa sem med bolj "svežimi" blogerkami, ki večkrat pridejo k meni na obisk in mi tudi kaj lepega napišejo):



Hvala vam, ker spremljate moj blog :-) Hvala za vse čudovite komentarje in pohvale. Vsakega komentarja sem resnično vesela. Vse druge obiskovalce pa vabim, da pokukate tudi k mojim "nagrajenkam". Ne bo vam žal. Vsaka je nekaj posebnega in vse ustvarjajo čudovite stvari.

Lep pozdrav do naslednjič :-)


5 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Najlepša hvala za tako lepo pozornost, z veseljem sprejmem nagrado.
Hvala tudi tebi za vse lepe komentarje, ki mi jih namenjaš-
Lep večer Tamara

Anonimni pravi ...

Kako čudovito presenečenje! Najlepša hvala! :)Tvojih komentarjev sem vedno zelo vesela. Pa le pridi še kaj naokoli. ;)

Pozdravček,
Barbara

leycika pravi ...

To pa je presenečenje :) Ter tudi jas z veseljem sprejmem nagrado :) Zahvaljujem se tudi tebi za obiske na mojem bloggu ter za lepe komentarje, ki me pričakajo. Lep teden še naprej :)

Katja - Viva la vida blog pravi ...

ooo hvala oldpunca:):)to je pa spet nekaj novega:):)hvala za vse komentarje tudi tebi in z veseljem jih bom pisala še naprej na tvoj blog....danes imam 100 objavo:)

Martina pravi ...

En velik hvala še z moje strani. Sem bila pa res presenečena, ko sem prebrala tvoj komentar, da me čaka nagradica. Sem tudi tebi hvaležna za vsako napisano besedo pod mojo objavo in besede, ki jih z užitkom berem na tvojem blogu