petek, 26. oktober 2012

Krompirjeve počitnice

Čeprav že lep čas ne hodim več v šolo, pa tudi mulčka sta že v čisto drugem filmu, pa bom vseeno naslednji teden uživala krompirjeve počitnice :-) In to na morju. V Strunjanu. Jutri zjutraj sedeva v avto in greva. Do naslednjega četrtka. Uf, se veselim! Vremenska napoved me ne moti. Bo že kaj za početi. Sprehodi ob morju, kopanje v bazenu, kartanje, dobra knjiga... ni boljšega! Te počitnice mi dragi podarja za rojstni dan. Čarovnica kot sem, si pač pričaram tisto, kar imam rada :-)

Tukaj sta pa še dve voščilnici, ki sem ju naredila za dve prijateljici, za eno malo in eno malo večjo :-) Poigrala sem se s štancama, ki sem ju nabavila pred kratkim: srček in rožica.

Eva hodi v prvi razred in je baletka

Katarina pa je mama. Vzgaja tri otroke, dva psa in enega moža :-)

To so pa zadnje letošnje jagode, ki so dozorele v koritu na balkonu.

Lep pozdrav do nasednjič :-)

2 komentarja:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super Oldpunca. Uživaj na morju, bo lepo boš videla. Jagodke so pa videti slastne.
Pozdravček Tamara

Janja pravi ...

Veliko veselih uric ti želim na dopustu. Lp.