petek, 1. maj 2020

Vesela hiška: Naj cveti!

V maju bodo v Veseli hiški cvetele rožice izdelane iz papirja ali foam mase. Gostiteljica izziva je Janja, ki je za zmagovalko pripravila tudi lepo darilo.


Zame je izdelava rožic iz papirja in sestavljanje le-teh v šopke kar velik izziv. Foam mase pa ne znam uporabljati. Tudi moji ustvarjalni pripomočki niso najbolj primerni za sestavljanje rožic. Ampak, če se potrudiš, lahko narediš marsikaj. :-) Lotila sem se torej izdelave rožic iz papirja, cvetove pa sem rezala s šablonami Najlepšega para iz seta Okrasimo s cvetjem in s cvetom jagode.




Cvetje sem izrezala iz belega akvarelnega papirja in ga senčila z distressi. Več izrezov sem zlepila skupaj in v sredino dodala kristalčke. Za zelenje sem papir najprej posprejala in vejice rezala, ko se je posušil. Ozadje je ena mojih najljubših pogruntavščin. :-) List iz prastarega Dr.Romana sem z mekolom zalepila na kartonček in ga potapkala z belo tempero. Tempero sem nanašala z gobico za pranje posode. Z novo, razrezano na koščke, da ne bo pomote. :-) Ko se je tempera posušila, sem na papir nežno odtisnila štampiljko vijugic. Oval in osnova sta iz fotokartona lešnikove barve. Rožice mi je uspelo sestaviti v precej špartanske šopke. Na zastavico sem odtisnila voščilo, dodala še malo kristalčkov in voščilnica je končana. :-)

Prijavljam jo na naslednje izzive:
- Najlepši par: Galerija meseca maja (pravokotniki s šivi, vesela pošta, kreativni ovali, okrasimo s cvetjem, jagode, voščila in zastavice)

Vabim vas, da s svojimi čudovitimi kreacijami okrasite galerijo Vesele hiške, ki bo odprta do konca maja. Za inspiracijo poglejte k Janji, Veani, Majdi, Hali in Valeriji. Vesele bomo vaših izdelkov in komentarjev. 

Pazite nase!

Lep pozdrav do naslednjič. :-)



18 komentarjev:

Valerija pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Ozadje je res vrhunsko, prav tako pa tvoje rožice.
Lepo se imej!

ArtMBR pravi ...

Krasno inspiracijo si nam podala in z opisom res poudarila tisto, kar je potrebno videti. In nič hudega, če še ne delaš foamiran rožice, ti si tista , ki je dokazala, da je včasih morda boljše nadgraditi tisto, kar rad delaš in s pripomočki, ki so že na voljo. Papirnate rožice so še vedno zakon za papirčkarice. Tvoje so ljubke.

Claire pravi ...

Oh you did an amazing job with the flowers, so colourful and pretty. I do like the vintage feel your card has, it's very Victorian looking. Super design Sonja x

FinArt pravi ...

Čudovit izdelek. Tvoje papirnate rožice si krasno ustvarila in pobarvala.In res je najlepše se je zakopati v svoje znane šablone in materjale in se prepustit toku ustvarjanaj.

Majda pravi ...

Draga Sonja, kako zelo cvetoče si me pospremila v današnji praznični dan. Nič hudega, če ni nageljčkov, pomembno je, da so prazniki polni cvetja, pozitivne energije in srčnosti.
Tudi sama najraje uporabljam Tinine rezalne šablone okrasimo s cvetjem - izmislila si je popoln 3D učinek :-)
Ti pošiljam velik objem in ... hvala, ker si, Majda

Zvonka pravi ...

Sonja, pri tebi tako lepo cveti, čudovita je ta voščilnica, krasne rožice in postavitev. Pozdravček.

Birgit pravi ...

What a lovely spring time card! Just perfect for our challenge. Thanks for linking up to the Double D "Showers & Flowers" challenge. Best of luck to you!

Darlene pravi ...

Love your flowers ... what a beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Showers & Flowers’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Renate pravi ...

Prachtige kaart, Sonja. Je bloemen zijn goed gelukt.
Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun Challenges
Renate DT

Tina Z. pravi ...

res prekrasna kompozicija z rožicami, te tudi jaz obožujem in krasno, krasno ozadje, za sprobat!

Nataša pravi ...

Čudovita je, pa rožice so toppp :)

VEANA R. pravi ...

Sonja, tudi v rožicah si mojstrica ! Cvetoča voščilnica v prelepih cvetličnih barvah je zelo lepa in srčkana. Z najlepšimi željami tudi tebi naj cveti veselje v mesecu maju. Objem, Veana

Judy Woodland pravi ...

Such a pretty card. I love all your sweet flowers. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Challenge. Hope we see you back again soon!!
Judy~ DD DT
{Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!

Darnell pravi ...

I love the way you do your flowers, Sonja, and love the way you have used them in your beautiful design! Love the framing and the background!! Thank you for the inspiration, take care, and keep safe!! Hugs, Darnell

Metuljčica pravi ...

Čudovite so tvoje rožice iz papirja in seveda voščilnica v celoti. Pozdravček v veselo hiško.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita cvetoča objava. Vse dobro Sonja tudi tebi in tvojim. objem Tamara

Klara pravi ...

Čudovita je! Si me spomnila na te krasne šablone! Res mi je všeč okvirček... Koliko dr.Romanov pa imaš še na zalogi :)???

Ne-Ja pravi ...

Sem mislsil ada sem pustil akomnetar po d to objavo pa ga ne najdem... v glavnem - Šjora tole je svetovno papirčkanje in cvetki in ozadje in... popolnoma si me navdušila :).